Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yollar berbat pazar günü gitmekle çok büyük hata ettik ana baba günü çok kalabalıktı. Çar çamur heryer ve pislik dolu insanımız zaten pis yediği ne varsa yere atmış,tellerde çamaşır havlu asılı ilerde bakım yapılırsa tesis yapılırsa güzel olur ormanın içinde ama kesinlikle büyük firmaların belediyenin el atması lazım
Görecek çok bir sey yok ama güzel bir yer bir masa bir kaç sandalye ile güzel keyif yapılabilir
Yolu berbat yüksek araç olmadan çıkılmaz
Evet burada bir tesis gerek
Doğal olmayan bir yapı . Beton sel setlerinden madensuyu aktığı için çesitli renk değişimleri görülebilir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.