Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Upuzun sahili ile bursanın huzurlu bir yeri. Gitmeye vakit geçirmeye değer.
Bursa'da akşamları sandalyenizi alıp oturabileceğiniz deniz kenarı en güzel sahil. Uzun zamandır geliyoruz ama cumarte ve pazar gunleri artık araç park yeri bulmak cok zor. Park yerleri yoğunluktan dolayı problemli
Ara ara uğrarım. Çok beğendiğim bir sahil. Yol kenarı otopark, çek sandalyenin masanı mayını kahveni iç, yerlere kabuk ve ambalaj ları atmadan. Temiz alıp temiz bırak. Balık tutmaya gelenlerde var. Güzel tavsiye ederim
07.06.2025 bayramın ikinci günü akşam üstü kalabalık beklenilenden az nispeten sakindi, şirin bir sahil kordonu olmuş, bursa da yaşayanlar ve özellikle Osmangazi Bölgesi için ulaşımı kısa süren bir güzergah, ancak o istikamette ki yol genellikle dar virajlı ve tek şeritli olduğu için dikkatli sürülmeli, yaz akşamlarında soluklanmak ve yürüyüş yapmaya uygun, ufak tefek kafeyeryalar ve yemek yenilecek mekanlar mevcut fiyatlar normal.
Kurşunlu denize girilmeyecek berbat bir yer bana göre. Ben ailemle yemek yemek için gittim ancak o yola değer miydi oda tartışılır. Şahsen ben özellikle gitmeyi tercih etmem, kaç kere gittiysem iyi bir şey deneyimlemedim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.