Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Plaj gayet büyük kum ve güzel ancak biz hafta sonu gittiğimizde deniz çok fazla yosun vardı. Daha önce gelenler normalde temiz olduğunu söylüyor
Evet şahane bir yer olarak söylüyorum burayı. Özellikle karavan için. Çünkü wc, dus, temiz su var. Önün deniz kum, ortada park yeri . Arkanda da yemyeşil ağaçlar.Gelelim detaylara. Belediyenin tuvaletinin yanında karavan deposunu doldurmak için şebeke suyu var. Yine daha ileride hayrat suyu da var içmek için. Akşam 7ye kadar gunubirlikciler geldiği için kalabalık oluyor fakat sonrasında mekan sizin:) Bu civardaki hemen her sahile gittik ama hiç dolanmaya gerek yok burası açık ara farkla önde ve mavi bayraklı bir s. Dalga olmayıp su temiz olduğunda balıkları bile izleyebilirsiniz. Hem de marmarada. Son olarak şezlong şemsiye ücretsizdi .. Sabah belediye çalışanları kumlardkai cer çöpü temizliyor çöpleri boşaltıyor, gerçekten çalışıyorlar.. Mangal semaver fln da yasak ki en güzel detaylardan biri. Uyarmasina rağmen ısrarla yakanlara ceza kesiliyor.. Evet yıl 2025 düzenleme yapıyorum. Artık jandarma vs dk başı gezip gece konaklamaya asla izin vermiyor ama az ilerisinde yine karavanlarin konakladigi bir yer var aynı olmasa da wc vs mevcut orada konaklayabilirsiniz. Deniz genelde kirli oluyor. Araç ile A101 i kurşunlu Sitesi ni falan geçtikten sonra mükemmel bir koy var kaputaj Plajı gibi. Orada da denize girebilirsiniz. Fakat dikkatli olun araba girmiyor Az bayır iniyorsunuz. 3.fotografa ekliyorum. Sonuca değer. İyi tatiller
Karacabey bölgesinde bence denize girilecek en iyi yerlerden biri kurşunlu plajı Bursa büyükşehir belediyesi işletiyor şezlonglar ücretsiz kumsalı temiz deniz ben gittiğimde dalgalıydı deniz tabanı kum ama suyun içinde yosunlar vardı belki dalgalı olduğu için olabilir. Duş ve üst değiştirme kabini yetersiz onun çoğaltılması lazım. Tuvaletler ücretsiz ve temizdi. Yeme içme için özel bir işletme vardı yani belediyenin değil onun için fiyatlar biraz pahalı belediye nin işlettiği yerlere göre. Erken saatte giderseniz yer bulursunuz ama öğlen veya öğleden sonra çok kalabalık oluyor ve araç park etme yeri bile bulmak zor. Malkara plajından daha iyi burası birisi Malkara plajına iyi demişti ama orası çok yosunluydu suyun rengi bile yeşile dönüktü.
Ben karavanla gitmiştim yazın serin küçük güzel bir yer market var wc ve su var deniz ve longoz ormanları var şimdilik karavan ücreti istemiyorlar
25.07.2023 Sahil belediye tarafından çok güzel düzenlemiş. İhtiyaç olabilecek her şey mevcut ve ücretsiz. Şezlong, şemsiye ücretsiz, Soyunma, kabinleri tuvalet ve duşlar ücretsiz. Kumsalı güzel. Deniz genelde sığ. Ancak çok fazla deniz anası var. 18.06 2024 Güncelleme Bir tane şezlong bir tane şemsiye kalmamış. Her şeyi paraya çevirmişler. Yırtık semsiyeye 200 lira istiyorlar. Tavsiye etmiyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.