Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Denizi sığ bazı yerleri yosunlu,bol deniz anası var.Ücretsiz Duş WC var.Oto Park ücretsiz ama park yeri erken gelirseniz bulursunuz.İşletmeciler güzel insanlar,yeme içme sorunu yok.Hemen yanında market var.Ulaşım sorunu yok.
Deniz dalgalı. Kıyı da biraz taş olsada ilerledikçe kuma dönüşüyor. Maalesef yerlerde sigara izmaritleri var. Ama genel anlamla günü birlik için yakın ve ucuz. Şezlong 100, şemsiye 100,takım olarak kullanırsanız da 2 şezlong 1 şemsiye 200 lira.
Akşam kum üzerine çayını yudumlarken güneşi batmasını izlemek harika bir atmosfere götürüyor.
25 Mayıs 2025 tarihi itibariyla deniz kirli idi. Ortam vasat, sap yoğun bir ortam. Ailemle geldim ama çok rahat ettim diyemem. Kumu guzel ama deniz kötü idi girmedik. Tavsiye edeceğim bir yer degil.
Bölgenin en güzel kumsalına sahip biraz dalgalı ama tercih edilebilecek bir plaj.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.