Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kumsal çok iyi ve güzel ama bakım yok hertarafta çöp var gelen kişi çöpünü çöpe atmıyor rüzgardan uçuyor diye hiç almıyor bakım olsa çok ama çok güzel bir plaj açık alan kenarda 1 2 ağaç var onlarda erken gelmezseniz dolu oluyor şemsiye ile gidin ve semsiyenizi bağlamak için ip ve poşet götürün.soyunma kabini ve duş alma yeri ve wc si sahil kenarında 2 3 tane mevcut.arac ile sahil kenarina gelmek yok cadde kenarında yakın olan otopark ucretli ücretsiz de 20 50 metre uzakta .
Biraz daha belediye düzenlemesine ihtiyaç duyuyor. Gelişme var ama yeterli değil. Kumsaz sakini sayılırız. Kurşunluya gitmek daha cazip geliyor.
Gece gittik çok sakin ve kimse yoktu kumsalı güzel ama yolları kötü
Kumsalı güzel ancak denizi çok iyi değil. Biraz daha temizlense daha da güzel olabilir. Kışın ya da bahar aylarında park sorun olmayabilir ancak yazın park sorunu var.
Hafta içe daha az insan var, soyunma kabinleri, duş ve ücretsiz tuvalet var. Şu derinliği çok değil çocuklar için güzel plaj.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.