Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Manzara güzel ama hizmet kötü Plaj temiz değil
Güzel temiz ama baya Bi kalabalıktı. Deniz Suyu temizdi ama sahil malesef temiz değildi. Civardaki lokanta ve restoranların fiyatı da gayet uygundu.
Sahil biraz kirli ve deniz biraz yosunlu. Fakat belediye buraya ücretsiz şezlong koymuş ayrıca duş alma yeri var soyunma kabini var.Bence güzel bir hizmet olmuş.Aracınızla geldiğinizde park sorunu olabilir. Aracinizi birakip biraz sahile yürüyorsunuz ama sahil çok uzak değil.Sahil şeridi araç trafiğine kapalı. Burada pansiyon bulmak zor. Ben de kalmadım zaten. Günübirlik gelmeniz yeterli bence. Çünkü deniz beklentilerimin altında kaldı. Burada genellikle siteler var. Küçük kumla ve büyük kumla plajları da buranın devamında.Buraya gelirken yanınızda yaygı ve portatif sandalye olursa iyi olur. Çünkü genellikle şezlonglar dolu oluyor.
Çarşısı çok canlı sabaha kadar herkes sokakta nerdeyse. Ve akla gelebilecek her şey satılıyor, mayo/biki/haşema almadıysanız satılan yerler var. Suyu çok temiz olmasa da bence güzel. Bi şemsiye kesinlikle kiralayın sizin yoksa. Akşam olunca da plaja armut puf koyan yerler var.
Belediye tarafından şezlonglar konulmuş ancak kalabalık olduğu için yetersiz kalıyor.Denizi oldukça kirli.Temizlik yapılarak daha nezih hale getirilebilir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.