Dağlarda yer alan; kapalı havuz, sauna, hamam ve restoranın bulunduğu rustik otel.
Yorumlar
Google Yorumları
Geçen hafta 16 kişilik grup ile sabah kahvaltısı gelmistik. İçeri girdiğimizde ne bir hoşgeldiniz ne de masa konusunda yardımcı olundu. Kendi masamizi bulup oturduk kahvaltimiz geldi ama sonra yanımıza ne gelen ne giden oldu kendimiz çağırdık servis görevlilerini. Yöresel hiçbir sey yoktu menülerde hepsi malum 3 harfli marketlerin ürünüydü şüphesiz. Demem o ki böyle devasa güzellikleri içinde barındıran cennet köşesi bir yere yakışan bir mekan değil.
Odaları çok eski ve bakımsızdı.Biz turla gittik,bize uygulanan kahvaltı diğer konaklayanlardan farklıydı,özensiz ve kötüydü.Resepsiyon görevlisinden ne istesek olumsuz yanıt aldık.Benim bir daha asla tercih etmeyeceğim bir otel.
Öncelikle lobideki Murat beyi bulun. Gerçekten çözüm odaklı yaklaşımı var. Bungalov dubleks de kaldık. Buz gibi havada tişörtle uyudum. O kadar sıcaktı ev. Hamam ortamı temizdi ancak havuz kısmı pisti. Kahvaltısı da güzeldi. Akşam yemeği için 1 kg köfte yedik yaylada olan köftenin ayrı bi lezzeti olur maalesef lezzet yok. Hamburger yiyin daha iyi. Çalışanlar da gayet ilgiliydi. Çocuklar ve karla anı yaşayacaksınız kesinlikle gidin.
Otel'in konumu çok güzel odaların dizaynı harika yalnız sadece tuvalet ve banyoları biraz dar ve kullanışlı değil. Üst kata çıkış merdiveni ve lobisi harika
Büyük evde konakladık kış mevsimi idi ilk girişte ev çok soğuk sonradan güzel ısınıyor kışın gidecekseniz mutlaka arayıp kombiyi 3-4 saat önceden açtırın. Konum olarak çok güzel ulaşımı rahat köy merkezinde yakın evler dip dibe yapılmamış çevresi geniş kahvaltısı gayet zengin. Resepsiyon ne isteklerinize cevap veriyor. Sadece mobilyaların temizliği biraz daha özenli olmalı koltuk ve yastıklarda leke vs kalmış. Birde elektrik ocak konursa daha güzel olur demleme çay yapabilmek adına. Birde yerdeki halılar daha kaliteli olabilir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.