Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ev yapımı tatlıları ve kahveleri harikaydı. Ayrıca güler yüzlü ve samimi davranışlarıyla tavsiye edilecekler listesine eklendiler.....
Bolu da bu konsepte cafe bir ilk. İşletme sahipleri misafirperver, güler yüzlü, samimi. servisleri sunumları harikaydı, gönülden tavsiye ederim. çay ve kahve ikram ettiler, sahipleri çok ilgililer. Biz çok sevdik. oğlum çok güzel vakit geçirdi. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadı. Yeniden gelmek için can atıyor. Hayırlı olsun, hayırlı işler, bol kazançlar ☺️☺️
Çok sevimli bir aile işletmesi. Tatlı ve tuzlular ev yapımı ve çok lezzetliydi. Konumu da çok iyi tavsiyedir.
Çocuklarımla birlikte geldim çocuklarım eğlendi ben ise oturdum yiyecek ve diğer her şey çok güzeldi çocukların eğlenmesi için olan ortamda çok güzeldi herkese tavsiye ederiz
Tatlıların hepsi taptaze ve birbirinden lezzetli, keza kahveler de öyle. Bolu’da henüz benzeri olmayan bir yer, ortam ve hizmet çok içten.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.