Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Güzel nezih bir mekan. İşletme sahipleri ilgili ve tatlıları çok lezzetli.
“Uzun zamandır bu kadar keyif aldığım bir kafe olmamıştı. Ortam temiz, kahveler kaliteli ve çalışanların ilgisi gerçekten fark yaratıyor.
Eşsiz manzarası eşliğinde kahve keyfini ve zengin ürün yelpazesi ile muhteşem bir mekân
Deniz kenarında çok güzel bir mekan olmuş Kumlada gidilebilecek en güzel yerlerden biri kahveleri ve tatlıları çok güzel
Deniz ve lezzet birarada.Yazın enerji si buz gibi organik soğuk çay arayanlara tavsiye edilir ben bayıldım bu arada tatlılarıda tek tek deneyeceğim 👍
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.