Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Arkadaşımla geldik ve çok memnun kaldık. Fiyatlar da uygun bence. Çalışanlar ilgili ve alakalıydı.. Bir daha kesinlikle tercih edeceğim bir yer... Mekan gayet temiz, hijyenik ve ferah.. Akşam saatlerine doğru iyice kalabalıklaşmaya başladı, tercih edilen bir yer belli ki ve sahile çok yakın olması ile konum açısından çok iyi bir yerde 👌🏻👍🏻❣️ Tavuk wrap(150₺) ve tavuklu mantarlı kremalı makarnayı(150₺) tavsiye ediyorum. ((Helal kesim tavuk kullanmaları bir çok insan açısından çok çok önemli)) Bu hassasiyetlerinden dolayı çok teşekkür ederim ✨🤍
İç mekan mükemmel garsonlar ilgiliydi ortaya traliçe sipariş ettik ama ben traliçe sevmiyorum ama arkadaşlarım beğendi
Mekanın konumu güzel. Denize 0. İçerisi de güzel dizayn edilmiş, masalar, sandalyeler, duvar posterleri ve s. çok zevkle seçilmiş. Garsonlar çok medeni idiler. Yemeklerin tadı iyiydi. Bir puan kırdım- çay və arabiata makarna için.
İçecekler gayet kaliteli ortamı ve garsonları harika sahil bölümü mükemmel Çiftlikköy sahildeki herkese öneririm
Çalışanlar çok ilgili, fiyatlar bir tık pahalı ama nargile de çok modern ve lezzetliydi. Bir cafe ortamına göre aşırı ses var. Kimse bu desibelde radyo veya Spotify dinlemek istemez. 3 defa kismalarini rica ettim. Birileri ardımızdan yine açtı. Konuşamıyorsunuz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.