Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahil olmasa Küçükçekmece de yaşanmaz çünkü başka hiçbir sosyal alan yok. Haftasonu sahile dışarıdan çok fazla insan geliyor ve mangal piknik yapıyorlar bu da kirlilik oluşturuyor. Güvenlik hicbisey yapmıyor boş boş oturup duruyor. Yürüyüş yapmak gün batımıni izlemek cafelerde vakit geçirmek için çok ideal.
Biraz kötü bi koku var ama güzel ve Ferah bir alan aile ile gidilebilir. Çevresinde de kafeler mevcut yolunuz düşerse gidebilirsiniz onun dışında pekte bir olayı yok.
Göl kenarı çok güzel ama temiz değil. Her gün temizlenmediği için kokuyor. Görüyorum belediye geliyor temizliyor ama yeterli değil
Yemek, çay, kahve, wc, otopark, çocuk parkları bulunan bir güzel yer.
İstanbul'un en güzel trail'lerinden biri. Göl boyunca ağaçların altında egzersiz, piknik yapılabiliyor. Mola için de çeşitli mekanlar mevcut. En ideal hat: Küçükçekmece ve Mustafakemalpaşa Marmaray istasyonları arası kordon boyunca komple yürünsün!
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.