Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Küçükçekmece’nin gölün kenarında oturmak için bankları olan, ama manzarası araçlardan ibaret olan bir meydan… Özellikle dolmuş duraklarının ilk durağı olması göle yakın olması yönüyle cazip sayılabilecek bir yer. Etrafında mahalle arası lokantalar dükkanlar olan bir yer. Genel olarak temiz. Ancak merkezdeki fıskiye bakımsız kalmış tekrar düzenlense güzel olacak.
Oturma banklari pislik icindeydi, yerler süpürülmemiş, bakımsız kalmış bir sahil gezisi yaptık, özellikle yeni yapılan kreşi derinlemesine sahile yakın yere kadar yapan her kimse tam bir ucube ye benzetmiş, ayrıca beton yığını bir görseli var buranın acil yıkılıp yetaylamasına genişletip derinliğini azaltarak daha fazla yeşillik içinde bir Kreş yapılmasi gerekiyor...
Bisiklet ve koşu için ideal. Piknik yapılabilir. Mangal yasak. Çocuklar için parklar mevcut.Marmararay ile Mustafakemal ve Küçükçekmece duraklarından veya İETT ile Eminönü-Halkalı otobüs hattı ile ulaşım sağlanabilir. Metrobüs ile gelecekler için yürüme mesafesinde. Şahsi araçlar için park alanında otopark mevcut. Park içindeki cafe ve restoranlar ortalama fiyat politikasında. Göle giriş yasak. Zaten kirli 😞
Eski görüntüsünden çok daha iyi ama plansız yapılan yollar, sokaklar, caddeler kargaşanın tepe noktasına çıkartmış Küçükçekmece'nin merkezini. Düzelir mi? Bu saatten sonra, hele ki etrafta yükselen yüksek binalar yüzünden ASLA düzelmez.
Gezilip görülesi yerler listesine giremeyebilir ama e-5 üzerinden işe gidenler için sabahları izlenmeye değer bir güzelliğe sahip etrafta mutlaka kuşlar ve ördekler görebilirsiniz köprüsü tarih öncesini anımsatıyor keyifli bir iş yolu
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.