Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahilde gün boyu vakit geçirdik ve genel olarak keyif aldık. Kıyı kısımlarında yosunlar ve küçük denizanaları vardı, bu yüzden ilk girişte biraz rahatsız edici olabiliyor. Ancak denizin ilerisine doğru yüzdükçe hem yosun hem de denizanası yok oluyor, su çok daha temiz ve berrak hale geliyor. Yüzmek isteyenler için oldukça güzel bir deneyim sunuyor. 🌊 Belediye tarafından yapılan küçük giyinme kabini ve dışarıda bulunan temiz duş kabinleri gerçekten çok faydalıydı. Ayrıca sahilde belediyenin yerleştirdiği güneşlikler sayesinde gölgede dinlenme imkânı da bulduk. Bu detaylar sahili daha konforlu hale getiriyor. Aileler için oldukça uygun bir sahil; çocuklarla vakit geçirmek, piknik yapmak veya sadece denizin tadını çıkarmak için güzel bir ortam. Gün batımı manzarası ise ayrı bir güzellik katıyor. Temiz hava, doğal deniz ve belediyenin sağladığı imkânlarla keyifli bir gün geçirmek isteyenler için kesinlikle tavsiye edilir. ☀️🌴
Marmara denizinde bulunan tatil beldelerinden birisi. Bursaya ve İstanbula yakın olması sebebiyle yazın çok tercih ediliyor. Ancak bir Ege Denizi gibi temiz değil.
9 Ağustos 2025 saat 10:30 gibi geldik. Su çok temizdi duş giyinme kabini ve tuvalet vardı. Amaaaa deniz anaları o kadar fazlaydı ki on dk içinde kalamadık gelen geri gitti. Güneşlenip vakit geçiririz diyorsanız gitmeyi tavsiye ederm ancak amacınız yüzmek içinse değerli vaktinizi bizim gibi boşa harcamayın
Yaklaşık 25 yıl sonra bu yıl ilk kez denizine girdim, tahminimden çok daha temiz ilk girişteki taşlardan sonra dibi kumdu. Sahile belediye çok güzel gölgelik yapmış ve şezlong koymuş harika bir hizmet gerçekten tebrikler. Altında oturacak yer bulabilirseniz tabi. Sahili geçtim gittiğinizde arabanıza park yeri bulabilmek zaten mucize. İster gece ister gündüz böyle bir kalitesiz kalabalık olamaz. Gerçek ve eski kumlalı emekli düzgün bir tayfa var ama çok az kalmış oranı, ne kadar it kopuk saçma sapan tip varsa gece de gündüzde her yer onlarla dolu. Akşam yürüyüş yapmak hafta sonu imkansız hafta içi bile keyifsiz birde bu kalabalıkta hangi abla 3 tekerlekli elektrikli arabasıyla yada hangi velet bisiklet yada scooter uyla o kalabalıkta deli gibi giderken size yada çocuğunuza çarpacak diye sürekli tedirginlik yaşıyorsunuz.
Su çok soğuk ve deniz analarıyla dolu. Ama kötü olan taraf bu değil. Belediye Halk plajı yapmış geniş gölgelikler ve şezlong koymuş ama yerli halk sabah gelip havlusunu serip 10 kişilik yer tutuyor, üstüne haklarıymış gibi üste çıkmaya çalışıyor. Biz umursamadık rüzgarın savurduğu havluların konulduğu şezlonglara oturduk sahipleri saatler sonra geldi ve zaten de bir şey diyemediler.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.