Küçübük İpek Kamp ve Piknik Alanı
Geri
Kamp Alanı

Küçübük İpek Kamp ve Piknik Alanı

77500 Fıstıklı/Armutlu/Yalova 3.9 (185) ~45 dk
Kamp Alanı
Konaklama
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Küçübük İpek Kamp ve Piknik Alanı 2
Küçübük İpek Kamp ve Piknik Alanı 3
Küçübük İpek Kamp ve Piknik Alanı 4
Küçübük İpek Kamp ve Piknik Alanı 5
Merkez, G43 Sk No:3, 77500 Fıstıklı/Armutlu/Yalova, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

T
Tuğba Kartal
3 hafta önce

Aile yeri güvenilir temiz sahipleri güler yüzlü denize sıfır piknik yeridir ailecek güvenerek kalabilirsiniz osman beye misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz🫶🏻

K
K. K.
bir yıl önce

Öncelikle her yaz tatil için fırsat buldukça ailem ile Osman kardeşim ve babası Mahmut abinin yeri olan bu güzel yere geliyoruz.Denize sıfır yoğun ağaçlık ve gölgenin olduğu bu güzel yerde kamp kurmak bir ayrıcalık.Bölgede bulunan birçok yerde elektrik, su,duş,kabinler v.s v.s olmadığı halde aynı ücreti istiyorlar.Mekan sahiplerinin de ilgi,alaka ve mütevazi davranışlarıyla yardımcı olmaları da ayrı bir takdiri hak ediyor.Tabiki birtakım eksik ve düzensizlikleri var ancak burası bir kamp alanı beklentileri çok yüksek tutmamak lağzım.Ayrıca bir takım yorumlarda mekan sahiplerine suç bulacaklarına; gelen misafirler, sessizlik, temizlik,duş tuvalet,Buzdolabı ve derin dondurucuyu v.s kullanma adablarını öğrenipde yorum yapsalar daha iyi olacak.Kamp,çadır,piknik, mangal ve kafa dinleme yeri küçübük mekan sahiplerine teşekkürler..

Ş
Ş. K.
bir yıl önce

Bu sene 4. senemiz. Burayı kesfettigimizden beri her yaz bu kamp alanındayız. 6 yaşındaki kızım eşim ve ben ailece huzurla her yaz 1 haftayi devirdigimiz güzel bir kamp alanı. Pis yazanlara şunu söylemeden geçemeyeceğim. Allah aşkina wc ye giren her insan önce dönüp kendi pisliğine bir su döküp çıksa keşke. Oranın sahibi her wc ye girenin ardından kontrol edecek değil ya. 5 yıldız otelde bile kişinin odası günde bir kez temizleniyor. Herkesin ardından temizlik görevlileri girip wc yikamiyor. Üstelik bu tuvaleti herkes kullanıyor. Herkes kendi pisliğini önce temizlemeyi öğrensin. Bulaşık yıkadığımiz yere gelirsek eğer teyzeler kendi mutfaklarında acaba zeytin çekirdeklerini , soğan kabuklarını, yumurta kabuklarını acaba lavabo içine mi yıkıyor ve orada mi bırakıyor??? Ayıp ya insan çöpünü sıyırıp öyle yıkar. Sonuç olarak pis bırakırsan pis bulursun. O insanlar her bulaşık yıkayanin ardından veya her tuvaletten çıkanın ardından gidip kontrol edemez. Etleri çalınan bile mekan sahibine suç atıyor. Yavv kanına yedirip çalan suçlu değil de buzdolabının başına asker koymadığı için mekan sahibi mi suçlu?? Burası bir kamp alanı ve piknik yeri otel değil. Acaba bazıları bunun farkında mı??? 😀😀😀 Ayrıca asla bekar almıyor. Hep aile. Buna çok ehemmiyet vermesi de bizim için 💯 .

B
Banu Aygören
3 yıl önce

İlk kez bir kamp deneyimi yaşadık iki gece kaldık kamp alanı çok güzel fakat çok kalabalık eksikleri var kampın tuvalet bir tane var ve çok bakımsız banyosu yok en büyük problem üç gün boyunca yıkanamadık buz dolabı bir tane var ve yetersiz kalıyor telefonu şarj ermek için ekstra ara kablo götürdük herşeye rağmen çok dolu dolu dolu geçti işletme sahibi amca ve oğlu çok cana yakın kibar ve yardım severler biz mangalımızı evde unutmuştuk bize kendi mangallarını ödünç verdiler umarım seneye daha güzel olur 😊☀️

A
Ahmet Yıldız
10 ay önce

Aile için güzel bir yer. Çocuklarınız rahat rahat denize girebilir. Aile dışı kimseyi almıyorlar. Soyunma odaları ve tuvaletler çok kötü. Gecelik 700 TL alıyorlar. Bu kadar ücret alınıyor bari tuvaletleri ve soyunma odalarını düzgün yapın arkadaş.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.