Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Porsiyonları gayet yeterli ve doyurucu. Personel hizmette saygıda asla kusur etmiyor. Gayet nezih ve güvenilir ortam. Lezzette diyecek çok şey yok zaten. Porsiyonla doymam diyen zaten yanına gelen mezeyle doyar Ellerinize sağlık…
⭐⭐⭐⭐⭐ “Uzun zamandır közde Restoran’dan sipariş veriyoruz ve her seferinde aynı kaliteyi buluyoruz. Özellikle İskenderi ve kebapları gerçekten çok lezzetli. Gülay Alüminyum olarak verdiğimiz birçok siparişlerde de hem hızlı teslimatları hem de sıcak ve özenli servisleriyle bizi hiç mağdur etmediler. Lezzet, kalite ve müşteri memnuniyetini bir arada sunan bir işletme. Emek veren tüm ekibe teşekkür eder, bol kazançlar dileriz.”
Kalite düşük seviyede.Ramazanda gittik, menüdeki köfte ve adana çok kötüydü, et yerine yağ ve baharat pişirmişler, salata kendinden geçmiş durumdaydı, 1 tutam döner ve 2 parça tavuk servis edildi, posiyonlar çok küçüktü. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
İftara geldik. rezervasyonumuz olmasına rağmen bize çorba ve tatlı kalmadı. Menüde pilav yazmasına rağmen getirilmedi. Porsiyonları çok küçüktü ve çayları soğuktu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bu performansa rağmen fiyatı çok pahalı.
Organize Sanayilerin yakınında Konya Mutfağı ağırlıklı bir restoran. Bamya çorbası ve pideler bizim favorimiz. Servis konusunda biraz daha gelişmeye ihtiyaçları var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.