Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Herkes mekan sahibi olabilir ama esnaf olamaz bu işletmeye girdiğiniz ilk andan itibaren bambaşka bir yere geldiğinizi ilgi alaka güleryüzden hissettiğiniz gibi temizlik hijyen de fevkalade lezzetlere gelecek olursak ana yemeğe gerek kalmayacak fevkalade mezeleri ile karnınız doyacak emin olabilirsiniz.böyle bir mekan ve doğada yemek üstüne mutlaka kahve için kahvelerinde sevgilerini yansıtan bir mekan daha büyümeleri nasip olsun böyle işletmelerin SOĞUKSU MİLLİ PARKINDA BAŞKA MEKAN ARAMAYIN TEK ADRESİNİZ KÖZ OLMALI 💯💯🧿🧿🧿
Çalışanlar güler yüzlüydü,yemekleri lezzetliydi ve hijyenik olması güzeldi.
Lezzeti efsane, güler yüzlü hizmetiyle Kizilcahamam'a hakkettiği değeri katan bir işletme. Hiç düşünmeden gönül rahatlığıyla kahvalti ve yemekleriniz için tercih edebilirsiniz👌
Akşam yemegi için birbirinden guzel et yemeklerini tercih ettik. Lezzetin hakkını gerçekten veriyorlar. Artık adresimiz burası🙌
Bu restoranı dün deneyimleme fırsatımız oldu. Yediğimiz her şey çok lezzetliydi. Garsonlar çok güler yüzlü. Ayrıca siparişlerimiz çok kısa sürede geldi.Çatal ve bıçakların kapalı pakette gelmesi çok hoşuma gitti. Kesinlikle tekrar gideceğim bir mekan benim için👌🏻👌🏻
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.