Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
🌊 Şile Koy Ağzı Plajı İstanbul’a sadece 1,5 saat uzaklıkta ama şehri tamamen unutturacak kadar huzurlu bir sahil. Burada tesis, şezlong ya da gürültülü işletmeler yok; yani doğayla baş başa, sakin ve özgür bir deniz keyfi yaşayabilirsiniz. ✨ Neden gitmeli? • Deniz oldukça temiz ve ferah. • Sahil geniş, kalabalık hissettirmiyor. • Gürültü yok, tamamen doğanın sesi var. • Kendi şemsiyenizi, sandalyenizi alıp dilediğiniz gibi yerleşebiliyorsunuz. 👍 Gitmeden önce bilmeniz gerekenler: • Burada şezlong, şemsiye veya kafe yok. Yanınıza mutlaka su, atıştırmalık, şemsiye ya da sandalye götürün. • Denize girerken güvenlik şeridi bulunmadığı için özellikle yüzme bilmeyenler dikkat etmeli. • Sabah erken gidip gün batımına kadar kalmak en keyifli zaman. Kime hitap eder? Kalabalıktan, yüksek müzikten ve ticari tesislerden uzaklaşıp sadece denizin, kumun ve doğanın tadını çıkarmak isteyenlere birebir.
Hafta içi gittiğim için pek bahsedilen yoğunluk yoktu. Öğle saatlerinde öylesine merak ettiğim için gittim çocuklarla. Ulaşımı rahat giriş kısmında varsa 50 100 metre kadar bir bozuk yok var harici güzel. Giriş otopark ücreti yok öyle sıkışpıkış da park sorunu yok. Belirli bölümde bi kaç karavan vardı konaklama için gayet de yeterli alan var. Sahili kumsalı çok güzel, denize giriş için kumsalın sağı biraz taşlık ama rahatsız edici değil. Suyu çok güzeldi tıklım tıklım olsun olmasın kumsal varsa denizde dalgalanmadan kaynaklı biraz kirli görünebilir tabi ama sakinleşince anlıyorsunuz be kadar güzel olduğunu. Genelde aileler vardı öyle danalık yapan hiç kimseyi de görmedim etrafına herkez saygılı. Temizlik konusunda duş wc yok arazi bol 😉 Çevre kumsal temizliğine bakarsanız öyle böyle çok pisti kirliydi demeye gerek yok insanlıkla alakalı bir durum duyarlı olmakda fayda var. Güneş attıktan sonra kalacaklar kesinlikle sinekkovar bulundurun yanınızda. Alışveriş market araçla 10 dk mesafede yiyecek içeceğinizi yanınızda götürün. Kumsalda daha önce ateş yakmış hayvanatlar için diyecek bişey var ama demeyim, yakabilirsin çokda güzel olur bari kalkarken temizleyin. Gidin görün dinlenin denizine girin, 300 500 lira verip şöyle pahalı böyle fiyatlar çok denilen yerlerde ortalığın içine edenler burayı temiz tutmaya hayrına biri olsa 1 tl verse istanbulun en güzel koylarından biri olur.
Hafta sonları yoğun hafta içi daha sakin bir yer. Ücretsiz ancak çevre kirliliği fazla olan, başka bir yer bulamayınca giderebilecek bir yer. Karavanla kamp yapılabiliyor ancak su ve başka herhangi bir hizmet yok. Sadece karavanınızı park edebiliyorsunuz.
Her zamanki gibi güzel yerlerin içine etmede üstümüze yok. Ateş - mangal yakanların geride burasıyı küller kötü duruyor. Bu çevre katillerinin plajlardan uzak yutulması gerekiyor. Etraf çöp dolu. Davarlik üst düzey. Yıllarca ücretli plajlara karşı olup gitmedim ama bundan sonra sadece ücretli yerlere gidecegim.
Gittiğimiz gün dalgalıydı deniz ertesi gün çarşaf gibi dalgasız oldu deniz temiz ve ılıktı, karavan çadır kamp için uygun biz karavanla kaldık goggle maps yanlış yoldan götürüyor ona dikkat etsin gidecek olanlar, özellikle karavan ile gidecekler mapsten değilde etrafa sorarak sahil yoluna geçsinler.. kalabalık oluyor ailede çok vardı
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.