Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Merhabalar, istanbula giderken uğradığımız ve hiç tereddüt etmeden oturduğumuz bir mekan oldu. Gerek servis gerek paketleme çok iyiydi. Güler yüzleri ve hizmetleri için iki hanım kızlarımıza çok teşekkür ederiz. Dip not: adanus marka şalgam ile orjinallikten yana olduklarını ispatlamışlar. İyi marka tercihleri içinde teşekkürler
Mezeleri ve yemekleri gayet başarılı idi. Adana kebap,etli ekmek, tavuk şiş,kelle paça çorbası ürünlerinden sipariş ettik. Mezeler devamlı yenilendi. Çaylar ikram. Fiyat performans açısından çok güzel. Kesinlikle pişman olmadan kalkarsınız. Hizmet kaliteli.
Ankara’ya giderken yorumlara bakarak uğradık ve akşam yemeği yedik. Gerçekten etli ekmek çok lezzetliydi. Temiz ferah bir mekan. Mezeleri bile gayet lezzetliydi
Bıçakarası ve etli ekmek yedik. Üstüne de çay ve sütlaç ikram ettiler. Pidelerin hamur fena değildi, çıtır çıtır. Ama üzeri kel kalmıştı biraz. Çok da başarılı bulduğumu söyleyemem.
bıçakarası ve kuşbaşı kaşarlı yedik, yol değiştirip gelinecek kadar lezzetli pideler. güleryüzlü ve yardımsever personel, temiz mekan, lezzetli ve tam kararında mezeler
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.