Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ormanlık, güzel ve geniş bir alanı var. Biz suya ve lavaboya yakın olsun ve sakin olsun diye fotoğraftaki alanı seçtik. Çam kokuları içinde uyuduk uyandık. İşletme sahibi çok kibar biri ve birkaç defa uğrayıp ihtiyacımız olup olmadığını sordu ve destek oldu. Tuvaletleri daha önce gittiğim kamo yerlerine göre çok temiz sadece kapılarda biraz boşluklar var muhtemelen bakım yapılacaktır. Çünkü işletme sahibi sğrekli ilgileniyor. Suyu içilebilir demeyeceğim çok daha iyi :) suyu güzel serin ve hatta lezzetli desem yeridir Atv turu da olduğunu duydum ama denemedim. İşletmede kıl çadırlar da var ve içlerinde soba var, biz kendi çadırımızda kaşdık. Ama deneyimlemek için kışın da gitmek için sabırsızlanıyorum :) Konya'ya yakın olması da ayrıca güzel
Konaklama kamp ve karavan için uygun mekan. ATV ile gezme imkanı da var. Bizi çok güzel ağırladılar memnun kaldık tavsiye ederim
Ailemle beraber çok keyifli vakit geçirdik. Karın tadını çıkardık. Akşamları da gökyüzündeki yıldızları izlemek bambaşka bir keyif. En kısa zamanda yazın da ziyaret edeceğim.
O kadar övgüye rağmen doğum günü ve yılbaşı için rezervasyon yaptırdık günlük fiyatı 500tl olduğunu söylediler parayı da gönderdik akşam geleceğimizi soyledik bekleriz dediler rezervasyon işlemi oldu akşam gittiğimiz de ise günlük 500tl dedilerdi fiyatı kişi başı 500tl yaptilar sonra da siz günlük sordunuz gecelik demediniz dediler tüm pilanlarin herşeyin iptal olmasına sebeb oldular
Geniş garaj tır kamyoncular için uygun restoran👍
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.