Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Merhabalar iki puanı şu sebeplerden dolayı verdim çoban salata getirildi sadece içinde salatalık vardı sonrasında domates ilave ettirdik bir şeyler masaya sert koyuş Tavırlı hareketler balkon kısmında oturduk Kaşık istedim salata yemek için garson hanımefendi kaşıkların bir çoğunu elleyerek iki adet kaşık getirdi bu durumdan rahatsız oldum çalışanlarınızın uyarılması temizliğe ve düzene dikkat edilmesini rica ediyorum
Eşim illa tutturdu burda yiyeceğim diye tutturdu benim karnım toktu.İlk lavaboya girdik bir puan ordan kırıyıyorum erkekler tuvaleti arızalıymış.Köfte piyaz söyledi eşim.Yanında ikram güzel bir salata ve sos geldi.Köftenin tadına baktım gayet lezzetli ikramlar güzel ekmek lezzetli.Bizimle ilgilenen Alpaslan bey gayet ilgili ve saygılı bir çocuk.Bu arada piyazın fasulyesi orta pişken.Çay ikram.Genel olarak memnun kaldık
Akcakoca merkezde güzel bir restoran, otopark imkanı var her 2 yöne giden sürücüler için tercih edilebilir. Köfte ve hamburger çok lezzetli, personel ilgili, güleryüzlü. Burada yemek yemenizi tavsiye ederim. Düzce’de en iyi restoranlar için beni takip edin.
Salatalar gercekden igrencc hiç özen verilmeden ve resimdeki gibi çalışan personel çok bağırarak iş yapıyor müşterilerin sesinden çok beyaz gomlekliler habire birilerine bağırıyor nasıl bir işletme diğer işletmelerde böyle birşey yok ayrıca kofteyide aşırı pisirdiginden sert ve kuru beğenmedim.
Şişi böyle servis etmişler şaka gibi . Diğeri de kül olmuş diyorlar ki bunun pişme şekli böyle . Servis çok yavaş tavsiye etmiyorum . Tabi söylendikten sonra tabağı değiştirdiler ama insan bu kadar yanmış yemeği servis etmez bence etmemeli
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.