Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
11 Kasım 2025 tarihinde Sakarya Erenler şubenizde ailemle birlikte çok kötü bir deneyim yaşadık. Önümüze önce yanık köfte servis edildi, değiştirilmesini istediğimizde ise yeniden yanık köfte gönderildi. Üstelik köftenin içinden de kıl çıktı, bu durumun insan sağlığını açıkça riske attığını düşünüyorum. Babam hesabı ödemek için kasaya gittiğinde ise kasadaki görevli kadın para üstünü 1 lira eksik verdi. Babam eksik verdiğini söyleyince bu kez 5 lirayı babama doğru fırlatarak verdi. Babam bu davranışın hoş olmadığını ve şikayet edeceğini söyleyince, kasadaki görevli çalışan “Nereye istersen oraya şikayet edebilirsin” şeklinde saygısız bir ifade kullandı. Hem hijyen konusunda hem de çalışanınızın üslubu ve davranışı nedeniyle büyük hayal kırıklığı yaşadık. Sakarya Erenler şubesindeki bu kasiyer personel hakkında gerekli incelemenin yapılarak işlem uygulanmasını ve benzer bir olayın tekrar yaşanmaması için gereken önlemlerin alınmasını istiyorum.
Yusuf abi kolay gelsin. Büyük hayranınım bu fiyata böyle kaliteli hizmeti sunduğun için sana teşekkür ederim. Herşeyden çok memnunuz ancak her geldiğimizde döner sipariş ediyoruz ve döneri önümüzde kesmelerine rağmen "henüz pişiyor o yüzden servis yapamıyoruz." diyorlar. 20 dk beklememizi rica ediyorlar. Diğer dönercilerde böyle bir durum yaşanmıyorken sizde neden bekleme oluyor. Saygılarımla
Hizmet güzeldi,Yemekler tam zamanında geldi insanlar ve ortam sakin yemekler tam ayarındaydı herkese tavsiye ederim güzel mekan.
Bu kış mevsiminde bu soğuklarda içerisi ve camlı mekan buz gibiydi ısıtıcılar çalışmıyor bilseydik en baştan gitmezdik. Çalışan personelin de eğitim almasını bu işi yapıyorsa garsonluk komilik şeflik nasıl yapılır eğitilmesini istiyorum. Maalesef ki talep arttıkça müşteri memnuniyeti düşüyor nedeni ise eskisi gibi Müşterileri düşünmek ilgili olmak yerine şimdi nasıl olsa gelirler kafasında ilgisiz alakasızlar. Sürekli bu şubeyi tercih eder misafirlerimle giderdim artık düşünmek bile istemiyorum. Lezzeti de eskisi gibi değil ilgili kişilerin dikkatine.
O kadar yer gittim ve köfteci Yusuf genelde tercih ederim ama bu kadar olmaz bu mekan hizmette, el ayarında, personelin asık suratlılığında böyle yere ilk kez denk geldim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.