Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
1 saat öncesinde bulunduk abimle manasız bi dağınık bi çalışma ortamı mevcuttu bide dönerinin sadece burda tel tel oluşunu gördüm neden böyle saçma sapan veriliyor onu hiç anlamadım. Yaklaşık 10 dk bekledikten sonra hilal hanım bize destek sağlamasa daha bekleyeceğimizi düşünüyorduk. Diğer arkadaşların birbirleriyle şakalaşması bazılarının 3,4 masa dışında hareket etmemesi ile orasının kesinlikle revize edilmesi gerekmektedir bence
4 kişi gittik. Birer porsiyon döner söyledik döner tabağının yarısı yağdı. Tek tek ayırdık porsiyon yarıya indi. İlgiliye şikayetimiz ilettik. Sağolsun hak verip yenisini getirmeyi teklif etti bizde tatlı rica ettik ilgisi için teşekkürler. Ama servis edilen yemekleri daha dikkatli ve özenli getirmelerini öneririm.
Yaşadığım en kötü yemek deneyimim diyebilirim. Birçok farklı ilde çok fazla yerde yemek yedim bu kadar kötü bir yer görmedim. Döneri denemek için yol üstü diye durduk. Döner parça pinçik etlerden oluşuyor ve yarısı tamamen yağ. Bu yemeğin döner ile bir alakası yok. Tadı da çok kötüydü, zaten biraz karıştırınca içinden kıl çıktı ve hemen kalktık. Kasadaki çalışanlara durumu söyledik, değiştirelim dediler ama onları gördükten sonra yemeğe devam edemezdik. Hesabın yarısını ödememizi istediler ve ödeme yapıp hemen oradan ayrıldık. Restoranın genel temizliği ve düzeni direk tedirgin edici. Genel bir koku, yerlerde yemek lekleri ve içeride bir kaos hakim. Masaları toplayan çalışanlar sürekli yerlere tabak çanak düşüyor. Dış kısımda masalar var orada oturmak istedik ama o bölüme yemek servisi yapılmadığını söylediler. Köfteci Yusuf u Bursa merkezdeki ilk şubesinden beri biliyorum. Malesef birçok şube açınca kalite ve lezzetten eser kalmamış. Kesinlikle zamanınızı ve paranızı çöpe atmayın...
Rezalet servis garsonlar ilgilenmiyor, hamburger siparişi verdik 40 dakkaya gelmedi salata berbat dinlenme tesisi diye sanırım umursanmayan bir yer normalde köfteci Yusuf severim ama buraya bir daha yolum düşmez
Rezervasyonumuza trafıkten ötürü geç geldik bu sürede bızımle telefonla görüştüler masamızı ayırıp hazırlamışlardı ve hızlıca iftar açmamızı sağladılar sağolsunlar 😇 lezzet harika manzara müthiş
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.