Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bugün kahvaltı için geldim ancak hizmet konusunda ciddi bir ilgisizlikle karşılaştım. Kahvaltım bitmesine rağmen çayım hâlâ gelmedi. Ortamda personel var ama kimse ilgilenmiyor, çalışan sayısı yeterli gibi görünse de hizmet neredeyse yok. Müdür de personel de oldukça ilgisizdi. Müşteri memnuniyetine biraz daha önem verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu şekilde hizmet verilmesi gerçekten hayal kırıklığı.
Kesinlikle uğramanızı tavsiye etmiyorum. Bir kaç çalışan hariç diğerleri işi tamamen salmış. Küfür eder gibi suratınıza bakıyor. Beş kez garson diye seslenmeme ramen 12 dakikada siparişim alındı. Bu süre boyuncada pis toparlanmamış masada oturmak zorunda kaldım. Temiz masada yoktu. Siparişten 25 dk sonra dönerim geldi. 100 gr dönerin büyük bir kısmı yağdan ibaretti. Bir çok parçası yanık ve aşırı kalın kesilmiş pişmemişti. Triliçe söyledim kenarda köşede kalmış bozulmaya yakın bir triliçeyi servis ettiler. Köfteci yusuf şubelerinin en kötüsü olabilir. Kesinlikle gitmenizi tavsiye etmiyorum. Zaten restoranı tadilata almışlar. Klima yok ve hilti sesi cabası. Kesinlikle farklı bir yerde karnınızı doyurun. Hiç memnun kalmayacağınız bir atmosfer ile karşılaşacaksınız. Şunuda ekleyeyim. Normalde köfteci yusufta bir su dahi getirecek olsalar tepsi kullanma şartları var. Fakat yan masama çorba geldi tepsisiz. Bir farklı masaya iki salata iki sos geldi tepsisiz üst üste. Temizlik konusunda aşırı aşırı kötü bir yer.
Bütün köfteci Yusufları gezmiş olarak buradaki hizmet ve ilgi çalışan personellerin konuşması ve diksiyonu tam bir komi müdür olaraktı hepsi harikaydı sipariş aldıktan sonra başka bir ihtiyacınız var mı diye sorunca şaşırttılar çünkü diğer şubelerde bunu hiç görmedim. İlginiz için teşekkürler. En iyi şubesi diyebilirim
24 mayıs 2026 saat 02.30 kaç tane masa sipariş için bekliyor. Eleman eksiği varmış bayram önü herkes yola çıkacak belli değil mi eleman eksikliği yaşanıyor bunları önceden ayarlamak çok mu zor. Köfteci Yusufta ilk defa böyle birşey yaşıyorum. Salata olarak koca koca domates ve salatalık doğranmış bir şekilde geldi bu kadar rezalet köfteci Yusuf ilk defa görüyorum.
Konya için istanbuldan yola çıktık Kahvaltı için durduk ve pastırmalı yumurta ve menemen yedik, Engin Bey gibi ilgili bir bey bize çok güzel hizmette bulundu biz Köfteci Yusuf’un şef garsonu ya da oranın ilgili müdürü zannettik, o kadar olaya vakıf, kapıya biraz yakındık bir müddet sonra kapıyı kapatalım üşüdüyseniz dedi, çay siparişimizi vermiştik, çayımızı hemen taa uzaklardayken çay dağıtan elemanı görüp bize yönlendirdi daha biz ağzımızı bile açmadan, restaurantçılık işinde gayet tecrübeli olduğu belli etrafa ve müşterilere hakim. Kendisine teşekkür ederiz. Biz Köfteci Yusuf’tan memnun kaldık, İstanbul’a yeniden geldiğimizde buraya yeniden uğrama sebebi olmuştır. Keyifli yemiz bir yer.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.