Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yapımında ve işletilmesinde emeği geçenlerden Allah razı olsun. Çalışanlar özverili temiz ve düzenli bir işletme...
Köfteci yusufu ailecek çok severiz ama daha önce hiç bu kadar kötü bir şubesine denk gelmemiştim. Öğlen gittik akşam yedik yemeğimizi. Siparişimizi almaları için yarım saat bekledik zaten. sesleniyoruz garson duymuyor gibi kafayı çevirip gidiyor. Hiç kimse müşterinin yüzüne bakmıyor. Hizmet çok kötüydü cidden. Tüm uğraşların sonunda sipariş verdik. Sipariş 1 buçuk saat sonra geldi (tüm sipariş değil tabiki dönerler daha geç geldi.) İşin garip yanı bizden sonra gelen masaların siparişleri alındı geldi yediler biz hala bekliyoruz. Bu kadar kötü bir işletme görmedim. Zaten gelen bi masa beklemedi kalktı haklı olarak. Diğer masalardan da en iyisini siz yaptınız beklememekle diye tepki geldi. Tamam bayram sonu kalabalığı ama bu şekilde bir hizmet olmamalı. Diğer siparişlerimiz lezzet olarak iyiydi ama döner gerçekten kötüydü kuşbaşı doğramışlar resmen. Hiç memnun kalmadım. Çok aç da olsanız tok da olsanız gidilecek bir yer değil.
Valla koftesi siparisi verdik 1 dk daha olmadan onumuze servis ettiler. Patates desen o da oyle. Dunyada gordugum en hizli kofteci yusuf servisiydi cidden tebrik ediyorum gece 11 olmasina ragmen asiri hizliydilar. Kofteci yusuf cidden su piyasada bu kadar uyguna et yiyebileceginiz tek yer adami yikmaya cabaladilar yikamadilar, allah isini arttirsin valla zeval vermesin cok dua ettik acikcasi
Çoğunlukla yemek için burayı kullanırdık.2 senedir arabamız olmadığından kullanmıyorduk.2 seneden sonra işk yolculuğumuzda uğrayalım dedik ancak son uğramamız oldu.Bir daha uğramam.1.ortam berbat.Klimalar çalışmıyor.Terleye terleye yemek zorunda kaldık.2. Ortam çok sesli.Erkek garson bağıra bağıra sipariş söylüyor, diğer garsonlara laf atıyor birbirlerine gülüşüyorlar.Yemek yerken dinlenemiyorsunuz.3. Tuvaletler çok pis.
Ekmek kadayıfı istedik tahinsiz geldi tahinsiz olmasını belirtmediler ve sonra var dediler bir tatlı bol tahinli geldi arkadaşım tahin hastası tahin olmadığını duyunca dünyası başına yıkıldı şu an psikolojik destek alıyor obez arkadaş grubu olarak zor günler geçiriyoruz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.