Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Saat 00.50 civarı sipariş verdik, tam bir hayal kırıklığı, gittiğimiz en kötü Köfteci Yusuf şubesiydi. Ekmek bayattı. Ayran istedik kalmamış, piyaz istedik piyaz da yok dediler. Çalışanlar çok suratsız ve mutsuz. Servis tam bir rezaletti. Sadece biz değil diğer masalar da aynı fikirde. Yan masadaki bir adam “bir çatal istedim 15 dk oldu gelmedi” dedi. Bir çalışan kız sürekli durmaksızın “Serkan, Serkan” diye diğer çalışanı çağırıyor, en son uyarmak zorunda kaldık. Yine aynı personel bir masaya zeytinyağı şişelerini koymuş, dolduruyor. Masalar temiz değil, masayı silmelerini rica ediyoruz muhtemelen sabahtan beri belki 100 kere kullandığı bezle silip masayı daha çok kirletmeyi başarıyorlar. Yusuf abim 24 saat açık şube yapmışsın günün her saati aynı kalitede hizmeti veremeyeceksen kapat git şubeni. Bu şube ile kesinlikle markanın değeri düşüyor, bu da sana avukat tavsiyesi olsun.
Köfteci Yusufların yüz karası diyebilirim. Servis ÇOK ÇOK ÇOK EKSTREM YAVAŞ. Yol için durup 2 dk bir şey yemeyi hayal ettiyseniz çok maalesef ki mümkün değil. Yemekler 36 part halinde geldi. Bir çorba bile 20 dkda masamıza ulaşabilmişti. ( kepçe ile kaseye çorba koyma eylemi kaç dk sürebilir?) Çalışanlar (Ahmet Bey hariç) Yemeğinizin nerede olduğunu sorarsanız aşırı sinirleniyor. Hele şube müdür yardımcısı hanımefendi aramızdaki ÖZEL konuşmamızı dinleyerek “BEN SİZE ÖYLE SÖYLEMEDİM BEYEFENDİ!!” diyerek bize çıkıştı. Dude sakin. Yemekler de her zamanki gibi değildi. Sevgilim sucuğu yiyemedi. Piyaz rezoydu. Genel olarak hiç memnun kalmadık. Mutsuzluk.
Koftesi daha once yedigimiz Kofteci Yusuf kofteleri kadar lezzetli degildi. Et suyu çorbası guzeldi. Az sayida musteri olmasina ragmen servis oldukca yavasti. Ortam yeterince temiz degildi. Ekmekler de cok kere ısıtılarak servis yapilmis gibiydi.
Fiyat performans güzel köfte efsane ama ANKARADAKİ Yusufun köfteleri farklı soguk zincir haliyle don geliyor lezzete yansıyor tavuk incik hic lezzetli degildi aldıgıma pişman oldum ikramlar bol ayranı güzel kalabalık oldugu zaman biraz geç gelebiliyor servis ama herşeye ramen benden beş yıldız
istedigimiz menüler gelmedi gelen urunler de ciğdi küçücük bir mekanda bisrsuru kisi calismasina rağmen servis ve ilgi çok yavaştı bi salcayi bile 5 dakikadan fazla bekledik garsona menunun eksik oldugunu soyleyince ilk once itiraz edip sonra evet haklisiniz diyip gecistirdi tavsiye etmiyorum ilk defa hol ustunde yemek yemek icin durmustuk bidaha da ugramayiz gibi kolay gelsn
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.