Köfteci Yusuf
Geri
Restoran

Köfteci Yusuf

16600 Gemli̇k/Bursa 3.4 (6377) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Köfteci Yusuf 2
Köfteci Yusuf 3
Köfteci Yusuf 4
Köfteci Yusuf 5
Engürücük Mh, İstanbul Otoyolu Oksijen 68 Tesisleri, 16600 Gemli̇k/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

H
Hüba Demirtürk
3 hafta önce

Saat 00.50 civarı sipariş verdik, tam bir hayal kırıklığı, gittiğimiz en kötü Köfteci Yusuf şubesiydi. Ekmek bayattı. Ayran istedik kalmamış, piyaz istedik piyaz da yok dediler. Çalışanlar çok suratsız ve mutsuz. Servis tam bir rezaletti. Sadece biz değil diğer masalar da aynı fikirde. Yan masadaki bir adam “bir çatal istedim 15 dk oldu gelmedi” dedi. Bir çalışan kız sürekli durmaksızın “Serkan, Serkan” diye diğer çalışanı çağırıyor, en son uyarmak zorunda kaldık. Yine aynı personel bir masaya zeytinyağı şişelerini koymuş, dolduruyor. Masalar temiz değil, masayı silmelerini rica ediyoruz muhtemelen sabahtan beri belki 100 kere kullandığı bezle silip masayı daha çok kirletmeyi başarıyorlar. Yusuf abim 24 saat açık şube yapmışsın günün her saati aynı kalitede hizmeti veremeyeceksen kapat git şubeni. Bu şube ile kesinlikle markanın değeri düşüyor, bu da sana avukat tavsiyesi olsun.

B
Berra Yaren Demir
bir ay önce

Köfteci Yusufların yüz karası diyebilirim. Servis ÇOK ÇOK ÇOK EKSTREM YAVAŞ. Yol için durup 2 dk bir şey yemeyi hayal ettiyseniz çok maalesef ki mümkün değil. Yemekler 36 part halinde geldi. Bir çorba bile 20 dkda masamıza ulaşabilmişti. ( kepçe ile kaseye çorba koyma eylemi kaç dk sürebilir?) Çalışanlar (Ahmet Bey hariç) Yemeğinizin nerede olduğunu sorarsanız aşırı sinirleniyor. Hele şube müdür yardımcısı hanımefendi aramızdaki ÖZEL konuşmamızı dinleyerek “BEN SİZE ÖYLE SÖYLEMEDİM BEYEFENDİ!!” diyerek bize çıkıştı. Dude sakin. Yemekler de her zamanki gibi değildi. Sevgilim sucuğu yiyemedi. Piyaz rezoydu. Genel olarak hiç memnun kalmadık. Mutsuzluk.

S
S. Ilkyaz
5 ay önce

Koftesi daha once yedigimiz Kofteci Yusuf kofteleri kadar lezzetli degildi. Et suyu çorbası guzeldi. Az sayida musteri olmasina ragmen servis oldukca yavasti. Ortam yeterince temiz degildi. Ekmekler de cok kere ısıtılarak servis yapilmis gibiydi.

E
Erdal P
8 ay önce

Fiyat performans güzel köfte efsane ama ANKARADAKİ Yusufun köfteleri farklı soguk zincir haliyle don geliyor lezzete yansıyor tavuk incik hic lezzetli degildi aldıgıma pişman oldum ikramlar bol ayranı güzel kalabalık oldugu zaman biraz geç gelebiliyor servis ama herşeye ramen benden beş yıldız

z
z.
2 ay önce

istedigimiz menüler gelmedi gelen urunler de ciğdi küçücük bir mekanda bisrsuru kisi calismasina rağmen servis ve ilgi çok yavaştı bi salcayi bile 5 dakikadan fazla bekledik garsona menunun eksik oldugunu soyleyince ilk once itiraz edip sonra evet haklisiniz diyip gecistirdi tavsiye etmiyorum ilk defa hol ustunde yemek yemek icin durmustuk bidaha da ugramayiz gibi kolay gelsn

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.