Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
2026 Ramazan ayında iftar için tercih ettiğimiz bir mekandı. İnternet sitesi üzerinden rezervasyon yaptırarak gittik. Ramazan nedeniyle oldukça yoğundu. Çorbalar ezan vaktinden önce masamıza servis edildi ancak maalesef soğuktu. Yoğunluğa rağmen ana yemek siparişlerimiz çok gecikmeden geldi. Yemeğin ardından tatlılarımız da servis edildi fakat çay siparişimiz yetişmedi. Lezzet olarak standart kalitesinde ve doyurucu bir iftar deneyimi yaşadık. Çok fazla yoğunluk olduğunu göz önünde bulundurarak tercih edilmesi gereken bir yer.
Köftesi gayet güzeldi, ancak o kadar personel olmasına rağmen ilgilenen olmadı. Bize getirlen çatal bıçak ve bardak gerçekten yıkanmamış gibiydi. Bu durum oldukça rahatsız etti bizi.
Bütçeye göre daha iyisini bulamassınız. 200grm Dana Antrikot oldukça iyiydi. Aynısını 4× daha pahalıya yiyyorsunuz. Et döneride oldukça lezzetli. Zaten hızlılar.
Porsiyon köfte ve litrelik ayran aldık. Köftenin tadını beğendik. Hizmetten memnun kaldık.
Gayet iyi. Sadece salatalar et kokuyor. Salataların ağzı kapalı olmalı. Millet bu işletmeye sahip çıkıyor işletme de millete sahip çıkmalı, esnaf kültürünü korumalı, masalara ikram olarak su koymalı.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.