Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bursa Demirtaş Cumhuriyet mahallesinden bugün 2 buçuk kilo orta yağlı dana kuşbaşı et aldım.Eve geldim onları daha küçük parçalara bölmek istedim.Fakat yağ yerine sinir doldurmuş eti doğrayan şahıs.nerden baksan 300 400 gr.sinir çıktı.Araya da parça parça sadece sinir koymuş.Yani bu insanların yağ ile sinir etini ayırt edemiyecek kişiler olduğunu sanmıyorum.köfteci yusufa güvenim sıfırlandı.kimseyede alışveriş yapmalarını tavsiye etmem.artı birde şöyle bir şey söyleyim alışveriş sırasında paketimi beklerken başka bir çalışan başka bir müşterinin kıymasını tartıyordu.sipariş 1 kg kıyma idi size yemin ediyorum kıyma tardıda 1.02 şeklinde çıktı.o 02 olan fazlalığı dahil bırakmadı çalışan tırnağımın ucu kadar kıymayı çıkarttı onu bir şekilde 1kg yaptı.yani kendilerine gelince o nokta kadar kıymayı dahi bırakmayan insanlar müşteriye gelince sinir etini doldurmuşta doldurmuş.sorununuzu bildirincede hiçbir şekikde yardımcı olmadılar.yazıklar olsun haram zıkkım olsun verdiğim para.
21.05.2026 Perşembe günü verdiğimiz sipariş tam 1 saat 45 dakikada ulaştı! "Bursa firmasıdır, yerel işletmeye destek olalım" diyerek şans verdiğimiz bir yerdi ama maalesef tam bir pişmanlık oldu. Ortada sıfır lojistik, sıfır planlama var. İşin daha acı tarafı, yorumlara bakınca herkesin aynı teslimat probleminden muzdarip olduğunu gördüm. Onca şikayete rağmen hiçbir yöneticinin dönüp de "Biz ne yapıyoruz, bu süreci nasıl düzeltiriz?" diye aksiyon almaya tenezzül etmemesi işletmenin vizyonsuzluğunu açıkça gösteriyor. Bireysel olarak da kurumsal olarak da artık sizleri asla tercih etmeyeceğiz. Şikayetimizi iletmek için telefon açtığımızda tam 20 dakika bağlanmayı bekledik. Telefondaki personelin "bugün yoğunluk var" diyerek işin içinden çıkması ise tam bir profesyonellik dışı yaklaşım. Eğer bir işletmede sürekli "yoğunluk" bahanesine sığınılıyorsa, orada ya ciddi bir personel eksikliği ya da süreç/operasyon yönetimi bilmeme sorunu vardır. Planlamayı yapamıyorsanız bu işi yapmamalısınız. Hizmet kalitesi olarak tam olarak hak ettiğiniz yerdesiniz. Asla tavsiye etmiyorum.
Çok güzel bir köfteci yusuf şubesi. Çok düzenli temiz ferah. Çalışanlar çok güleryüzlü ve hızlı. Güzel klimalı yer. Açık ve kapalı yerleri olmak üzere 3 farklı yeri var. Kesinlikle tavsiye ederim bu şubesini. Çok memnun kaldım.
Hayatımda gördüğüm en rezil köfteci Yusuf bana ramazan ayında sahuru zehir ettiler siz bilirsiniz ama çorbacıya gidin en azından 1saat 15 dk bir kahvaltı tabağı için beklemezsiniz birde içeride çalışanlar kendi tanıdıklarına ayrımcalık yapıp sadece onları doyuruyorlar.
Gece 24.00 sonrası için çok kalabalık yetersiz alan yetersiz personel yaklaşık 25 dk yer için sıra bekledik yarım saatte sipariş için daha verimli olabilirdi .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.