Köfteci Yusuf
Geri
Restoran

Köfteci Yusuf

16100 Osmangazi̇/Bursa 3.6 (551) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Köfteci Yusuf 2
Köfteci Yusuf 3
Köfteci Yusuf 4
Köfteci Yusuf 5
Alaşarköy, İstanbul Cd No:555/1, 16100 Osmangazi̇/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Muhammed Kaçmaz
2 ay önce

Normalde Metro AVM içerisindeki Köfteci Yusuf’a gidecektik ancak burayı görünce bir şans verelim dedik ve maalesef durma gafletinde bulunduk. Kurumsallıktan o kadar uzak bir işletme ki sanki Köfteci Yusuf değil de çakma bir dükkan gibiydi. Girdiğimizde tüm masalar kirliydi ve bir önceki müşterilerin artıklarıyla doluydu. En az kirli olan masaya oturduk ama ne masayı silen oldu ne de servis açıldı. Sipariş verirken masanın temizlenmesini özellikle rica etmemize rağmen dikkate alınmadı. İki porsiyon yemek söyledik, sadece bir porsiyon geldi; garson ise "Bekle gelir" diyerek son derece lakayıt bir tavır sergiledi. Servis açılmadığı için yemeği elimizle mi yiyeceğiz, belli değil! Şef olduğunu düşündüğüm beyaz gömlekli Tezcan Bey'e durumu izah ettiğimde ise "garson yeni başladı" gibi bahanelerle karşılaştım. Yeni personel eğitilmeden sahaya sürülmez, sürülüyorsa da yanına bir bilen konulur. Müşteri mağduriyeti bu şekilde geçiştirilemez. Yemek kalitesi ise tam bir fiyaskoydu. Döner demeye bin şahit ister; etten çok yağ vardı, yanındaki sos ise berbattı. Paranızla rezil olmak istemiyorsanız kesinlikle önünden bile geçmeyin. Bir daha asla tercih etmeyeceğim.

Ç
Çiğdem Kavurt
3 hafta önce

Geçen gün köfte ve kıyma almaya gittik 40 dk kasanın düzelmesini bekledik ..Bu arada kasap beyefendi özür mahiyetinde eşime kemik vermiş evde kaynatın diye.Aman allahım arabanın içi cöp gibi kokuyordu dışarıdan sandık meğerse kemikler kokmuş 🤬Hayvana versen yemez.. Rezalet.🤬🤬🤬

N
Nafile Şahan
4 ay önce

Geçtiğimiz günlerde ailemle birlikte şubenizde yemek yeme fırsatı bulduk. Hem lezzet hem de hizmet açısından gerçekten çok memnun kaldığımızı özellikle belirtmek isterim. Başta Doğan Bey olmak üzere bizlerle ilgilenen tüm garson arkadaşlara içten teşekkürlerimizi sunarız. Doğan Bey’in güler yüzü, ilgisi, işine olan saygısı ve misafir memnuniyetine verdiği önem bizi gerçekten çok etkiledi. Masamızla tek tek ilgilenmesi, ihtiyaçlarımızı sorması ve her konuda yardımcı olması kendimizi özel ve değerli hissettirdi. Aynı şekilde servis yapan tüm garson arkadaşlar da son derece kibar, hızlı ve özenliydi. Siparişlerimiz eksiksiz ve zamanında geldi. Masamızın düzeni, hijyen ve genel ortamın sıcaklığı ailece huzurlu bir akşam geçirmemizi sağladı. Yemeklerinizin lezzeti zaten tartışılmaz; ancak güzel bir mekanı asıl unutulmaz kılan şey çalışanların yaklaşımıdır. Bu anlamda ekibiniz gerçekten takdiri hak ediyor. Böyle ilgili ve saygılı personellerle çalışmanız kurumunuza olan güvenimizi daha da artırdı. Ailece çok keyifli bir akşam geçirdik. Emeği geçen herkese teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.

S
Sevginar Mutlu
2 ay önce

Rezalet bir şube yıllardır Köfteci Yusuf'a gidiyorum hiç bir şubesinde bu kadar rezaletlik görmedim 3 porsiyon döner istedik yok dediler ve başka bir şey sipariş etmek zorunda kaldık bizden sonra gelen masaya döner getirirdiler. 1 saat geçti yemekleri getirmediler kaç defa garsonlara söyledik hiç biri oralı bile olmadı ayrıca yemek yemeğe gittiğim şubede çok büyük bir yer daha büyük şubelerine de gittim büyük olmasına rağmen eksiksiz herşeyimizi getirdiler burada servis bile açmadılar malesef rezalet bir işletme yani gitmenizi önermem

B
Buse Z
bir yıl önce

Bi çok şubelerden daha sakin. Menemen idare eder kavurmalı yumurta çok iyi. Çay bardaklarıda bi çok şubeden daha temiz. Biz buraya beğendik.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.