Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Köfteci Yusuf'un Türkiye'deki en kötü şubesi unvanını sonuna kadar hak ediyor. Çiğ, pişmemiş eti müşterilerinize nasıl gönderebiliyorsunuz anlamış değilim. Çalışanların ciddiyetsizligi gönderdikleri üründen belli oluyor.
ekmek kadayıfı orda yemek için söyledik ama paket verdiler pakette gelceğini söylemediler diğer şubelerinde tabakla geliyor. ayrıca tam porsiyon fiyatını ödedik, yarım porsiyon geldi bayattı kim bilir kaç aydır pakette bekleyen ürünü verdiler
Sahil kenarı olup ta güzel yer lakin yemekleri köfte çiğ içi pişmemiş pembe halinde geldi zorda olsa yedik, içli köftenin tadı saman gibiydi hiç umdumuz gibi değildi gelişmeleri lazım
Öncelikle çok küçük bir yer. Sipariş verdikten sonra baya bi bekledik. Self servis siparişi alıp yerimize geçtik, masada peçete yoktu yan masadan aldım. Konumu çok güzel fakat feribot demirlediği için denizi göremedik. En sorunlu noktası ise tuvalet olmaması, bir işletme tuvalet olmadan nasıl ruhsat alıyor hayret.
27 Ocak salı günü saat 13.37 de köfteci yusufa yemek yemeye geldik. Çalışanların ters tavırları cidden göz yumulcak gibi değil.Siparişim hazır oldu sanıp gittim ters şekilde yoğunluk var cevabı aldım.Yoğunluğun farkındayız ama tepkiler çok kaba.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.