Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahil güzel fakat belediye hizmeti sıfır. Çöp var can kurtaran yok bakımsız yollar Kilyos tan itibaren aspalt yolu bakımsız ve tehlikeli çukur dolu. Giderken dikkatli olmak lazım yoksa aracın alt takımları sahil yolunda bırakırsınız. Güzelim sahil vatandaşın duyarsızlığı yüzünden kalitesiz. Aynı konumda gümüşdere sahilinde paralı sahillere de gidilebilir
Kısırkaya Köyü Plajı, İstanbul’da deniz ve doğayı bir arada yaşamak isteyenler için oldukça özel bir nokta. Şehir merkezine göre daha sakin yapısı sayesinde özellikle hafta sonu kaçamakları için ideal bir atmosfer sunuyor. Geniş sahil şeridi ve doğal dokusu ile klasik şehir plajlarından farklı, daha özgür bir alan hissi veriyor. Deniz genel olarak temiz ve dalgalı yapısı ile özellikle yüzmeyi sevenler için keyifli bir deneyim sunuyor. Sahil boyunca uzanan doğal kum alanı yürüyüş yapmak ve güneşlenmek için oldukça uygun. Gün batımı saatlerinde oluşan manzara ise gerçekten etkileyici ve fotoğraf çekmek için harika kareler oluşturuyor. Bölge aynı zamanda kamp ve piknik için de tercih edilen bir yer. Kalabalıktan uzak, daha doğal bir ortam arayanlar için İstanbul içinde bulunabilecek en güzel alternatiflerden biri diyebilirim. Özellikle yaz aylarında erken saatlerde gelindiğinde çok daha sakin ve huzurlu bir deneyim yaşanabiliyor. Genel olarak doğallığı, geniş alanı ve deniz havasıyla kesinlikle görülmeye değer bir plaj. Küçük eksikler olsa da sunduğu doğal güzellik bunu fazlasıyla telafi ediyor. 5 yıldızı hak eden nadir yerlerden biri. 🌊
Kısırkaya köyü Plajında denize sıfır ücretsiz park yerleri mevcut. Sezondayken duş, WC, kabin varmış. Sezon dışında kapalı. Çöp konteynerleri var. Karadeniz olduğu için dalgalı olduğu zaman çok tehlikeli olabilir. RIP akıntısı yüzünden maalesef her yıl boğulanlar oluyor.
Manzara efsane fakat genellikle Karadeniz olduğu için çok daha etrafta çok fazla tesis yok ancak binmek isteyenler için imkan var özellikle deniz mevsimi olmayan aylarda kenarına girip rüzgâr aldırış etmeseniz güzel zaman geçirebileceğiniz doğal bir manzara
Evet, herkes toplansın, bütün detaylarıyla anlatıyorum. Herkes toplandı mı? Önce artılarını, sonra eksilerini ve arada kalan bütün detayları anlatıyorum. **Artılar:** * Ücretsiz plaj. * Deniz kısmı kum plaj. * Çocuklar için uygun; neredeyse 50-100 metre gittim, su hala diz boyuydu. * Arabanızı ücretsiz, güzel bir yere çekebilirsiniz; kenarlarda yer var. * Jandarma geziyor, jandarma koruması altında. * Kumsala 500 metre kalana kadar marketler, fırın, her şey var (BİM, Şok market). Deniz ve piknik eşyaları satan; masa, oturacak sandalye, hamak satan satıcıları oralarda bulabiliyorsunuz. **Eksilere Gelelim:** * Her yer inanılmaz çöp. * Plajda at dolaşıyor; bir tane adam ücretli olarak 2 atla devamlı binici turu attırıyor. * Köpek var. Tamam bize karışmadılar, kimseye karışmadılar da etrafta dolaşan köpekler var. * Plaja inen kısım patika. Az bir şey zaten, sorun olacak bir şey değil. Orada güzel bir yol var ama oraya da kulübe gibi bir şey yapmışlar, özel mülk diye kapısını kapatıyorlar; normalde oradan iniş güzel oluyor. * Her türden insan var; karavancısı, motorlusu, Suriyelisi. * Eskiden buralar sakinmiş ama ben cumartesi, bayram günü sabah gittim; o kadar da sakin değildi yani. Dönüş yolunda saat 15:30 gibi dönüyordum, içeri giriş kısmında trafik oluştu. * Gidiş yolunda dikkat etmek lazım. Orman yolu olduğu için tek şerit gidiş, tek şerit geliş. Bazı kişiler 10 saniye araba görmeyince yolu tek şerit sanıyorlar, hemen bizim şeride geçiyorlar. Motorlusudur, abuk subuk, sabırsız insanlardır sizi tehlikeye atıyorlar; dikkat etmek lazım. Tüm bu eksilere rağmen ben gittim. Bana uzak kalıyor (konum olarak İstanbul'a bir saat uzak), o yüzden bir daha gider miyim bilmiyorum ama ücretsiz olarak kalsın. Gerekirse biraz kirli kalsın ama ücretsiz kalsın; gönüllüler çıkar temizler, millet kullansın kardeşim. Kınalıada'da önceden her yer ücretsizdi, şimdi iki tane kırık şezlong koyan bir buçuk iki milyar para istiyor. Belediyeler de gebermiş, "50-100 metreyi ücretsiz yapalım, diğerlerini işletmelere verelim" demiyorlar. Yok artık devlet milleti düşünmüyor, ücretsiz yerlerin kıymetini bilin.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.