Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Öncelikle böyle bir yeri halka ücretsiz sunanlardan Allah razı olsun harika güzel bir yer. Alanın manzarası havası konumu çok iyi . Bu imkanları bir şok şehirde ücretli olarak ancak alabiliyoruz. Ama malesef halkımız bunları haketmiyor. Sigara içip çimlere atanlar, elinde kabuklu çerezi ile çocuk parkında vakit geçirenler , çocukları zorbalık ve mala zarar veren ailelerin umursamaz davranışları, yerlere çöp atıp saygısızca davranan kişiler olmasa çok daha huzurlu vakit geçirilecek bir yer. Çalışanlar güler yüzlü ve çalışkan.
Güzel. Uçurtma ıcın harıka bir alan. Mangal yerının olması güzel. Tuvaletler temız yeterlı. Çocuklar ıcın egelencelı bır ortam
Ailece gidilecek temiz,ferah çoçuklarınızın eğleneceği güzel bir mesire alanı.
Gayet güzel manzaralı bir yer ama kahvalti ve yemek yeri yok maalesef piknik yeri gibi kendin çal kendin oyna .....
Belediye çok güzel bi yer yapmış, Kırşehir'in ihtiyacı olan bir yerdi, yapanlardan Allah razı olsun
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.