Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İstanbul havalimanindan İstanbula dönüşte merak edip gittik. Kuzey Marmara otoyolu ile. Karadeniz kıyısında bir sahil. Kum ve deniz çok güzel ama sahil kıyısı çok iyi değerlendirilmemiş ne yazık ki. Fazla mekan yok.
Kilyos sahilde halk Plajı ve özel plajlar mevcut. Ayrıca birçok kafe ve restoran da var. Denizde rip akıntısı olduğu için dalgalı havalarda yüzmek tehlikeli.
İki haftadır gidiyoruz hafta sonları kalabalık fakat hafta içi çok kimse yok. Şansınız varsa akıntı olmadığında şerit ileri çekiliyor. Çocuklar için ideal bir yer denizi tertemiz ve aile ortamı olması çok hoş. Çok sayıda can kurtaran var .İstanbuldan uzaklaşmak istemeyenler için yok güzel bir plaj. Bir puanı kumundan dolayı kırmak zorunda kaldım. Deni kumu olmadığı için çok yapışıyor ve su olmadan çıkmıyor. İçeri giriş kişi başı 100 tl iken çocuklara ücret ödenmiyor. Yiyecek içecek sokabilirsiniz.
Sahile inmek için işletmeden nasil yirtilacagi çözülmeli. Sahil gasp edilmiş durumda. Ama tam şemsiye altında kitap okunacak bir ortam. Denize giremedim. Ama huzur veriyor.
Bakımsız bir yer otopark ücreti yüzünden araç koymak imkansız sahil boyu harabe diyebilirim korku alanı gibi eline bira alan oturmuş bir köşeye tavsiye etmiyorum
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.