Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Etraf çok güzel. Şu çok güzel akıyor. Fakat aşırı sivrisinek var. Tek nedeni her gelenin etrafa attığı çöpler. Maalesef böyle güzel yerleri biz kendi elimizle mahvediyoruz.
Çevre doğa olarak yaşlı ağaçlarla kaplı ama bakım (hem temizlik, hemde oturma alanları) olsa iyi olurdu. Belediyenin el atması lazım.
Ketenlik deresine fırsat buldukça ailecek pikniğe gelirdik. Suyu çok temizdi. Ancak görüyorum ki temizlikten eser kalmamış. Manyas’a yakın ve doğasını seviyoruz. Alan büyük. Ailece güzel vakit geçirdik.
Fotoğraflarda güzel gözükmesine rağmen gittiğimiz yerle alakası yoktu. Aşırı bakımsız ve çer çöp içerisindeydi her yer maalesef. Kocaman sineklerden duramadik her yerimizi yediler yarım saat zor dayanabildik.
Mekan güzek derenim kenarı ağaçlarla örtülü, sadece vatandaşlar özellikle alkol tüketen şahıslar pis bırakmış. Gündüz vakti aile ile gidilebilir. Piknik için güzel bir yer, kafa dinlemelik
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.