Kestel Belediyesi Ak Güvercin Piknik Ve Mesire Alanı
Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Hafta içi ilk defa gittik.Araç park yeri var orta kısımlarda ahşap kaplamalı bina WC ama kapalı girişteki WC açık çeşmede orada var yukarıda otursanız aşağıya WC ve çeşmeye yürümeniz gerekiyor. Yine aynı şekilde araçlar girişte kalıyor yukarıya kadar yürümeniz gerekiyor. Mangal serbest genel olarak piknik yeri için uygun değil ağaçlar ufak olduğu için gölge yer biraz zor bulunuyor.Buradan sa Balaban mesire alanı 10 numara
Hafta içi bomboştu güzeldi. Üst kapının oraya çıktık önce arabadan inemedik köpek sürüsü vardı. Biz şehir merkezinde oturuyoruz bu kadar başı boş köpeklere alışık değiliz belediye toplayıp barınaklara götürmesi gerekmez mi Ayrıca sineklerden yemek yemek oldukça zor onun haricinde manzara ve havası gayet güzel oyun alanları güzel.Wc çok temizdi tabii hafta içi olduğu için malum giren çıkarken yıkayabilse zaten çok pis denmez
Şelaleye gidip kalabalıkta kalmaktansa çok güzel bir alternatif. Belediye hizmeti olarak örnek gösterilebilir nadir yerlerden biri benim için. Sabah erken saatte gidilip güzel yerler bulunabilir. Banklarda veya ağaç altında yaygı ile güneş altinda kalmadan gününüzü geçirebilirsiniz.
Gayet guzel bi yer mescit, wc, kamelya, barbeku, ve parkin değişik yerlerinde su ihtiyaci için çeşmelerin olması otopark vs bide bedava olmasi çok güzel. Kestel belediyesine teşekkürler.
Mangal yakmak ve çocukların ufak bir parkta eğleneceği yamaç bir alan. Sonuçta bir hizmet verilmiş yapılmış istifade ediyoruz yapanların emeğine sağlık
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.