Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yılların kaliteli mekanı lezzet hep güzel hızlı sıcak servis yapılıyor. Aracınızı park edecek yer bulabilirseniz eğer bu mükemmel lezzetleri tatma şansı bulabilirsiniz garsonlar eski ve tecrübeli hürriyet merkezinde yıllardır olan mekan içerisi mimarisi yeniden düzenlenmiş çok güzel görünüyor
Uzun zamandır geldiğimiz bir esnaf lokantası. İkinci kez yemekten kimsenin istemeyeceği bir şey çıktı. Garson özür bile dilemeden yemeği aldı, yerine yenisi getireceğini söyledi. Aldığı tabağın içindeki kılı yere attı, tezgaha yemeği götürdü, yeni tabak koydu, eski tabak gözümüzün önünde tezgahtaki yemeğe tekrar konuldu. Söylediğimizde kabul etmedi, dikkate de almadı, açıklama yapmadı, umursamadı. Her hata kabul edilir de esnaflık bu değil. Maalesef son gelişimiz oldu. Esnaf lokantaları adına üzüntü verici.
Kalabalık bir yer. Konumu kolay, merkez oldugu icin cok tercih ediliyor. Çalışanlar nazik. Temiz. Yemekleri çok lezzetli. Hangi yemeği yerseniz yiyin gerçekten mutlu ediyor sonuç. Yemeklerin yanında salata ikramı yapıyorlar. Fiyatları normal. Çalışanlar maske takıyor olsa çok daha güzel olur. Pandemiden bağımsız yemek sektorundekilerin maske takıyor olması gerektiğini düşünüyorum.
İlk çorbamdan iki tane kıl çıktı, çok büyütmedim. Üçüncü kıl çıkınca değiştirilmesini istedim, sağ olsunlar değiştirdiler. Ancak ikinci gelen çorbadan da kıl çıkınca artık sabrım kalmadı. İçeride sadece yaşlı bir amca düzgün ilgileniyordu. Diğer genç garson ise aşırı gergin ve zorla çalıştırılıyor gibiydi; ortam oldukça rahatsız ediciydi. 3 yıldır geldiğim bir yerdi ama bugün gerçekten rezil bir deneyimle kalktım.
Bu sabah gittim.Kelle paça söyledim içinden kıl çıktı.az mercimek , az ciğer söyledim. Masadan dolu kelleyi alırken garson sormadı bi şey mi var die.hepsinin parasını ödediyip çıktım bi daha gitmem
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.