Keramet Köyü Kaplıcası ve Kamp Alanı
Geri
Kamp Alanı

Keramet Köyü Kaplıcası ve Kamp Alanı

16825 Orhangazi̇/Bursa 3.8 (406) ~45 dk
Kamp Alanı
Konaklama
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Keramet Köyü Kaplıcası ve Kamp Alanı 2
Keramet Köyü Kaplıcası ve Kamp Alanı 3
Keramet Köyü Kaplıcası ve Kamp Alanı 4
Keramet Köyü Kaplıcası ve Kamp Alanı 5
Keramet, İznik Orhangazi Yolu No:645, 16825 Orhangazi̇/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Mert Gonca
4 hafta önce

Kaplıcaya geçerken uğramak istedik fakat kapalıydı çevreden öğrendiğim doğrumu bilmiyorum ama burası satılmış bir yabancı şahısa su kaynağını kurutmuşlar

M
Mehmet
3 hafta önce

CHP nin eline geçen her şey kuruyor 4 yıl oldu bir çivi cakamadiniz mı adamlar iç Anadolu bölgesini ayağa kaldırdı bunlar bı ilicaya bakmadılar yazıklar olsun

A
Abdullah ŞAMLI
bir ay önce

Kurban bayramına yetiştirmeye çalışıyorlar şu anda kapalı İnşaat devam ediyor

F
Fatih Kurt
5 yıl önce

Çok güzel bir yer .su yer altından çıkıyor ve ortalama 40 derece bir sıcaklığı var onun için insanın sudan çıkası gelmiyor .çıkınca dışarısı kaç derece olursa olsun insan üşüyor. Göletin genişliği 1.5 dönüm derinlik ise her yerde 1.50 mt derinliğinde .yüzmek için çok ideal giriş ücreti kişi başı 7.5 tl artı araba sokmak isterseniz 50 tl arabaya ödüyorsunuz . Çadır kurmak isteyenler için kap yerde mevcut . Suya giriş için en müsait zaman hafta içi ve sabah saat 10- 11 e kadar çünkü su camgibi oluyor öğleden sonra kalabalığa bağlı olarak su bulanıyor şimdiden iyi eylenceler.

e
erol çamur
2 yıl önce

Bursa belediyesine bağlı bir işletme.tek kelime ile özet derseniz. En muntazam çalışan kısmı sizden girişte aldıkları para kısmı.2 yıldız kaplıca suyu için.1.girişte kart geçmiyo,işletme içinde kart geçmiyo,sizi karşıdaki bakkala yollayıp ordan (sağolsun i bana para yolladım ,bana nakit olarak verdi,yardımcı oldu) nakit tedarik etmek için yolluyorlar. 2.çadır kampı yaptım 200 aldılar.(bence 50 liralık yer). 3. sabah 7 ,akşam 12 çalışma saati dendi(gece 1.30 da havuzda bir canlının eşi ve çocuğu ile yüzerken sözüm ona eğlenmesi ile at gibi kişnemesi ile uyandım.ikaz ettim ,gittiler,görevliler yoktu. 4. Girişte güvenlik ile alakalı görevlilere sorduğumda biz burdayız gece kapılar kapatılıyor.kesinlikle güvenlik sorunu yoktur.sabah 7 de biz kapıları açmadan kuş uçamaz dediler. Sabah 6 da dışarıdan insanlar gelmeye ,gürültü olmaya başladı(malum bizim insanımız nara atmadan eğlenemiyo.)kapı zaten kilitli değilmiş,elinizle açıp 24 saat işletmeden faydalanabiliyor siniz,tabi köpekler ile aranız iyi ise. 5. Gece lavabo sorunu olanlar için köpekler ciddi tehlike. KAMP ÖNERMİYORUM.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.