Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Anneler gününde eşimle gittik. Bu güne özel tohumlu kalp hediye ettiler. Bu nazik ve doğa dostu yaklaşım için teşekkürler.Böyle işletme ve işletmeciler daha çok olmalı.Bamya çorbası ve ciğer sipariş ettik. Çorba çok lezzetliydi. Ciğer meşhur mekanlardakinden çok daha güzel ,yumuşacık ve lezzetliydi. Mezeler bol çeşitli ve biten meze yenisi ile değiştiriliyor.Yemek sonunda damlasakızlı sırlı muhallebi aldık. O da çok iyi idi.Çalışanlar çok kibar ve güler yüzlü. Ramazan bey sağolsun bizimle çok ilgilendi. Çay ikram ,sınırsız ve çok güzel. Ayrıca yemek sonunda çay içerken baklava ikram ettiler. Lezzetliydi. Lavaboları çok temiz. Lezzet severler burayı listesine eklemeli bence.
Ortam çok nezih. Büyük ve gürültüsüz. Müzik rahatlatıcı. Ve ortam öyle güzel kokuyor ki. Yediklerimizin hepsi çok lezzetliydi ve porsiyonlar çok büyük.fiyat çok uygun. Önden gelen mezeler de çok bol ve lezzetliydi.Çocuklar için oyun alanı mevcut .servisimizi yapan Ramazan bey ve Seda hanıma çok teşekkürler
Mekan gerçekten pırıl pırıl, hizmet çok güzel.Menü oldukça zengin, müzik seçimleri bile özenli.İkramları baştan savma değil oldukça lezzetli.
Mekanın kalitesi , yemek lezzeti , servis hızı, güleryüzlü personel ile gerçekten görülemesi ve tecrübe edilemesi gereken yerdir. Biz çok beğendik.
Bamya çorbası Beyti sarma Kuzu tandır Kabak tatlısı Herhalde lezzet konusundaki becerilerini saysam yetmeyecek, Bursa için böyle bir lezzet böyle bir kalite uzun zamandır ihtiyaç duyduğumuz bir durummuş. Fuat Bey ve ekibi damaklarda lezzet bırakırken samimi sohbetleri ile de bizleri fazlasıyla onure ettiler. Hayırlı uğurlu olsun
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.