Ahşap kaplama bir mekanda kebap, künefe ve diğer geleneksel lezzetlerin servis edildiği rahat restoran.
Yorumlar
Google Yorumları
Düzce çıkışında, biraz iç kısımda kalıyor ama Google Haritalar ile çok rahat bulduk. İçeri girdiğiniz an sizi iki katlı, çok otantik bir ortam karşılıyor. Tahta masalar ve alçak sandalyelerle dekorasyon çok samimi bir hava katmış. Arka planda çalan Urfa şarkılarıyla kendinizi gerçekten bölgede hissetmeniz sağlanmış. Lezzet ve Hizmet: • Mezeler: Sofra kurulur kurulmaz gelen mezeler oldukça bol ve tazeydi. • Ana Yemek: Biz ciğer tercih ettik, tadı damağımızda kaldı; gayet lezzetli ve tam kıvamındaydı. • Hizmet: Personel çok güler yüzlü ve ilgili. Servis hızı gayet başarılıydı. • İkram: Yemek sonrası gelen çay gerçek kaçak çaydı (seveni için harika bir detay!). Eleştiri/Geliştirilmesi Gerekenler: Maalesef gelen ekmekler biraz bayattı, bu kadar lezzetli bir ciğerin yanında taze ve sıcak bir lavaş/ekmek beklerdik. Tek negatif puanı buradan veriyorum. Fiyat: İki kişi, iki porsiyon ciğer ve ayran için yaklaşık 1.500 TL civarında bir hesap ödedik. Güncel piyasaya göre makul bir seviyede. Özetle: Otantik bir ortamda, iyi bir hizmetle lezzetli ciğer yemek isteyenlere tavsiye ederim. Ekmek tazeliğine de dikkat edilirse dört dörtlük bir işletme olur.
Öğlen ve akşam yemeği için güzel seçim. Çorba harika, tadını da paylaşabilseydim keşke :) Masaya oturduğunuz anda 9 çeşit meze garnitür geliyor. Hepsi çok taze. Yemek gelmeden duymanız mümkün. Biz ciğer ve içli köfte yedik, tavsiye ederim. Herkes vızır vızır çalışıyor. Çay taze. Kapıda vale hizmeti de mevcut. Tuvaletler temiz. Abdest alma yeri ve mescit de var.
Müslüm ve Ekrem kardeşlerime ilgileri için çok teşekkür ederiz. Terbiyeli kebap ciger ve kunefe denedik. Lezzetli güzel. Ambiyans harika Urfa havası var. Mezeler temiz ve güzel huzurla çalışsınlar.
Mehmet usta bu civarda geldiğim en iyi kebapçıların başına yerleşti. Masayı meze ile donatıyorlar. Hizmet hızlı. İkramlar mevcut. Lezzet oldukça iyi. Paranın hakkını veren bir yer diyebilirim. Uğrayan pişman olmayacaktır. Görsellere menü için qr ekliyorum umarım yardımcı olacaktır.
Gerçekten tertemiz lezzetli ve keyifli bir kebapçı. Yol üstü diye uğradık ama yol değiştirilir ve gelinir. Az ve öz bir menü var. Her şey gayet iyi ve temiz hissettiriyor. İyi ilgili ve çalışkan personeller var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.