Kebapçı Hüseyin Usta
Geri
Restoran

Kebapçı Hüseyin Usta

Tuz Pazarı Cd. 16/B 4.6 (16549) ~60 dk
Restoran
Kebab Shop
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Kebapçı Hüseyin Usta 2
Kebapçı Hüseyin Usta 3
Kebapçı Hüseyin Usta 4
Kebapçı Hüseyin Usta 5
Alacamescit, Tuz Pazarı Cd. 16/B, 16020 Osmangazi̇/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

ş
şev val
3 ay önce

oneri uzerine bursanin klasiklesmis iskender mekani diye gittik ve beklentimiz cok yuksekti. ama maalesef beklentilerimizi karsilamadi. yedigimiz iskender oldukca ortalamaydi. fiyatlar da inanilmaz yuksekti bir porsiyon 690tlydi ve fiyat performans oldugunu dusunmuyoruz. yemekten sonra cay ve sut helvasi soyledik(cay ikramdi) ancak cayimdan bocek cikti. acikcasi bu olaydan sonra boylesine isim yapmis ve unlu olan bir isletmeden en azindan tatlilari ikram saymalarini beklerdik cunku masalara surekli musteri memnuniyetini gormek icin bize yorum yapar misiniz diye qr kod getiriyorlar🙁 sut helvasi cok lezzetliydi bu arada .

H
Hadi
3 hafta önce

Bursa gezimizin en güzel lezzet duraklarından biri Kebapçı Hüseyin oldu. Yaklaşık 10 dakika sıra bekledik ama kesinlikle değdi. İskender kebabı çok lezzetliydi; et tam kıvamında pişmiş, tereyağı ile harikaydı. Başta Tolga Bey olmak üzere tüm çalışan arkadaşlara ilgileri ve güler yüzleri için teşekkür ederim. Çay ve tatlı ikramı da çok hoştu. Bursa’ya gelen herkesin mutlaka uğraması gereken bir yer.

M
Mister Mui
4 hafta önce

Bursa nın klasik iskenderi için daha önce duymadığım - tarihi 1976 lara kadar gidiyormuş- mekana mavili kebapçıda uzayan kuyruk olması nedeniyle gittim. Dükkan ilk gittiğimde boş olmasına rağmen bir süre sonra hızla doldu. İskenderi ne yazık ki usta üstten kestiğinden biraz kuruydu. Bu nedenle biraz hayal kırıklığıydı hizmet iyi ve hızlı. Fiyat Bursa ya göre normal herhal ama baktığınızda 130 gr et 780 tl. kıyma döner için ne yazık ki epey yüksek. İskenderi öğrencilik yıllarından 30-35 sene evvel Cemil Cemal de tatmış birisi olarak artık et o dönemki gibi diil tereyağı ve hatta sanırım teknik ve ustalar da öyle. Kendimi bu yüzden eskilerin tadını bildiğimden yediğimden şanslı sayıyorum artık günümüzde standart birbirine benzeyen iskenderler ve fiyatların sıradanlığı içinde ne yazık ki...

B
Betül Eğilmez (Gezenpapuclar)
5 ay önce

Et sevmeyen ben Hüseyin abi sayesinde her Bursa’ya geldiğimiz de İskender yer oldum :) kaç defa geldik bilmem ama her geldiğimiz de çok güzel ağırlandık. Bu lezzeti her yerde bulamazsınız. Domates , yoğurt, pide ikram vardı. Yemek bitmeden Hüseyin abi sağ olsun hemen gelip et ikramı, çay,su, soda, yoğurt vs ne gerekirse ilgileniyor masaları boş bırakmıyor. Porsiyonları çok doyurucu doymadan kalkmıyorsunuz. Son dk Hüseyin abi bizi bırakmadı süt helvası ikram etti. İşini bile ve iyi yapan son ustalardan kendisi. Hersey çok güzeldi elinize emeğinize sağlık.

H
Hasan Ak
4 hafta önce

En az yarım saat sıra beklememize rağmen , dört kişi içeriye girip siparişi vermemiz yememiz ortalama 1 saat sürdü. Bayram yoğunluğunda göz önünde bulundurarak bu kısmı es geçiyorum. Lezzet olarak Bursa’da 4-5 yerde iskender yemiş biri olarak şu ana kadar yediğim en iyisi diyebilirim. Beklemenize değer.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.