Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Neden tavsiye edildiğini, mekana girişten ayrılıncaya kadar fazlasıyla hissettiren mekan. Servis ekibinin uzmanlığından, işletme sahibinin işinin başında bulunarak tek tek her tabak ile ilgilenmesine kadar takdire şayan bir restoran. Sipariş ettiğimiz herşey ayrı ayrı taze, kararında “hatta fazla kararında”, lezzetli, enfes.. Kolay kolay yorum yazmam, ancak burası, bunca emek için en azından bunu fazlasıyla hakediyor.. Yolu düşen gönül rahatlığı ile gelsin. Kendim de bir işletmeci olarak, söyleyebilirim ki, bundan böyle Bursa=Kayhan ‘dır. Etler, ikramlar, salatalar, turşular, pideler, tatlılar.. İnanılmazdı, sanki uzun süredir unuttuğumuz lezzetlerin rüyasını coşkuyla, gerçekmiş gibi yaşarcasınaydı. 👇👇👇👇 1: Tabi ki Bursa’da çok değerli emek veren işletmeler var, Kayhan farklı 🥇 2: Tüm çalışan arkadaşlara helal olsun, nazar değmesin. 3: Navigasyon yanlış tarif edebilir, başka şubesi yok, Lefkoşa Cad. Üzerindekini seçin, Kayhan mahallesinde benzer isimler var. 4: Yoğunluklarından tabi ki tanışma fırsatımız olmadı ama işletme sahibi kardeşlere helal olsun, kesinlikle desteklenmeyi hakediyorlar👏👏👏
Bayramın ikinci günü ailece akşam yemeğe gittik. İkramlar çok çeşitliydi hepsi enfesti, özellikle tereyağı çok çok güzeldi. Garson tek porsiyon olarak tüm köftelerden tadabileceğimizi belirtti bizde öyle sipariş verdik. Uzun zamandır bu kadar güzel köfteler yememiştik. Çok memnun kaldık temiz, samimi ve garsonları çok güler yüzlü bir işletme.ikram olarak çay, kahve ve süt helvası geldi. Bu kadar iyi bir süt helvası daha önce yememiştim. Bursa’ ya her gelişimde mutlaka bu güzel tatları yemeye uğrayacağım. Tatil dönüşü uğrayıp tereyağı, peynir çeşitleri(mihaliç ve tulum) ve manda yoğurdu aldık o kadar güzel paketleme yaptılar ki Gölyazıya uğramamıza rağmen İzmire döndüğümüzde ürünler hala buz gibiydi. Çok çok memnun kaldık. Kaliteli bir işletme. Gönül rahatlığı ile herkese tavsiye ediyorum mutlaka gidin.
Yemeğin sanatsal tadı ve sunumu burada🌟 Kuru et sunumu için Murat beye teşekkür ederim. Tadı da bir o kadar harika. Az bile çoktu porsiyonlar büyük yani. Pideli köfte çok iyi. Yanında közpatlıcan var. Közlenmiş biber ve patates, ızgara soğan sarımsak, tereyağlı tombik pide ikramları. Üçüne de bayıldım. Süt muhallebisiyle yemek taçlandı. Öyle iştahlı yedim ki hemen yemeği anlatmak istedim. Ortam da çok güzeldi. Çok soğuk bir gündü soba sıcacıktı hele üstündeki portakal kabukları hoş bir koku vermişti. Duvar dekorları, ilgili karşılayış güleryüzlü hizmet... Açık mutfak ama iyi havalandırma... Her yönüyle harika bir yer. AVM'nin giriş katında. Otopark olması da büyük avantaj. Yola yakın taraf ücretliymiş(100tl), avm tarafı ücretsizmiş. Tekrar gelmek diğer lezzetleri tatmak için sabırsızlanıyorum💖
Anlatıldığı kadar mı diye merak ederek; iyi yemeğin ayağına gittik... İkramlar müthişti, özellikle sarmısak soğan ve tereyağlı ekmek çok iyi düşünülmüş. Sarma ve üsküp köfteyi deneyimledik, övüldüğü kadar var idi. Gerçek et tadı çok iyi harmanlanmıştı. Yağlı ekmek ise köfteyi çok iyi tamamlıyor. Fiyatlar belki yüksek gelebilir, doğrudur. Alınan hizmet ve kalite ile ise karşılığı veriliyor. Çalışan herkes işini severek yapıyor çok belli idi. Herkese teşekkürler, tekrar İstanbul dan yola düşeceğiz.
Biz genel olarak ekstra bir lezzetle karşılaşmadık. Normal düzeyde bir köfte. Menüdeki köftelerin Şekilleri adları farklı olsa da tatları aynı. Ve servis süresi bir köfte için çok uzun. Fiyatlar da aynı şekilde normalin üstünde. Deneyimlemek için gittik fakat 2. Kez gitmeye gerek duymayacağımız bir mekan.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.