Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Arkadaşlar acıkınca belediyenin tesisi var meydanda orası uygun, oraya gidin. Meydandaki WC 20₺ hiç hoş değil. Bir de nur pastanesinin yanıklı dondurması ile kardelen tatlısı çok güzel oraya uğrayın. Ücretsiz park tabelası var o tabelaları takip aracı bırakabilirsiniz. Yine meydanda efsane nar suyu yapan kafeler var. Ara sokaklarda saçınıza böyle örgü de yaptırabilirsiniz, 300₺ verdim ben.
Merkez küçük bir alana toplanmış bir konumdadır. Fiyatlar biraz yüksek , küçük bir şehir olmasına rağmen. Toplu olması sebebiyle biraz sıkışık ama çabucak gezebilirsiniz. Ayrıca mutlaka sokak satıcılarından efsane mango meyvesinden mutlaka yemeyi unutmayın.
Denizi ve Likya uygarlığına ait yüzlerce eseri barındırmasıyla görülmeye ve yaşanmaya değer bir şehir. Akşamları ayrı bir hareketli. Onlarca değişik ülkeden gelen insanlar ayrı bir güzellik katıyor.
Kaş küçük ama mükemmel bir tatil yeri tavsiye eder ve merkez çarşı kısmını gezmenizi tavsitye ederim
Küçük nezih bir yer. Çok tatlı caddeleri ve mekanları var. Yakında plajlar mevcut. Doğa harikası. Fakat küçük bir alanda toplandığı için çok kalabalık olabiliyor araç geçişleri için dik rampalar inip çıkıyorsunuz park sorunu var yine de çok sevdim.❣️
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.