Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kaş’a gittiğimizde belediye çarşısında dolaştık, çok keyifli bir yerdi. Küçük ama oldukça canlı, her köşesinde farklı bir dükkan ve tatlı detaylar var. Hem alışveriş hem gezinti için çok güzel bir ortam, Kaş’a gidenlere kesinlikle uğramalarını tavsiye ederim. 🌿
Kaş’a gece uğradığımız için sadece çarşısını gezebildik. Sokaklara, mekanlara bayıldım. Gerçekten cıvıl cıvıl sokaklarında gezerken kendini çok iyi hissediyorsunuz. Yanık dondurması meşhurmuş, çarşının içindeki girişte dondurmacı var. Külahları da kendileri yapıyormuş. Topu 25 lira 2023’ün temmuz ayı fiyatı. Tadını pek beğenemedim is tadı var resmen dondurmada ama denemek isteyenler de deneyimlesin tabi.
Küçük turistik dükkanları ve birbirinen güzel evleri ile sıcak bir atmosfere sahip.
Akşamları iğne atsan yere düşmez. Otopark sorunu var, akşamları sakın arabayla gelmeyin.
Kendine özgü egeye benzeyen bir tatil beldesi. Sokakları, çarşısı, kedileri bütünüyle çok güzel bir yermiş. Turistler oransal olarak biz türklerden daha az. Yabancıların çoğunlukta olduğu yerlerde hep tatil yaptığımız için, asık suratlı pek eğlenmeyen insanları görünce şaşırmadık değil. Ya da eğlenmeyi bilmeyen insanları görmek şaşırttı. Ama ruh ve doku olarak kaş’ın kendine özgü bir ruhu varı. Bu yüzden mutlaka gidip görmeniz gerek.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.