Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Merhaba. Hafta sonu eşimle kahvaltı için gittik. Ara sıcaklar lezzetli amaa zamanında gelseydi iydi.... İşlenmiş gıda yemiyorum Allahtan yememişim. Çünkü salam KÜFlüydü. ( görsel ekledim)Kahvaltı da herşey aynı anda geldiğinde güzelleşiyor. Neredeyse herşeye "şu gelmedi,bu gelmedi"demek zorunda kaldık. Sucuklu yumurta kahvaltı bitmeye yakın geldi.Söğüş tabağı kaç kez söyledikten sonra geldi. Diğer masalarda çeri domatesten yapılmış tabak varken bize kafam kadar doğranmış domateslerden tabak zar zor geldi. 2 çeşit reçel olması gerekirken ikiside çilek reçeli geldi. Tahin pekmez hiç gelmedi. Masalarda Yani ben söylemekten yoruldum.Kaşarlı pide,mantar,menemen çok güzeldi. Çalışanlara sözüm yok çünkü organize eden yok gibiydi. Kahvaltıda en azından sıcaklar birarada gelmedi
Hayatımda yediğim en kötü lahmacun, aldığım en kötü servisti. Fiyatlar :İskender 600TL , sade döner 525TL. Kebapçılarla aynı fiyatlara sahip ama meze konusunda aşırı komik bir görüntüye sahipler. Yalnızca fotoğraftaki patlıcan ve yoğurt parçası var🤣Salatada iki adet domates parçası var, iki adet lahmacun yiyorsanız domates birincide bitiyor. Lahmacun için ayrı getirdikleri salata yalnızca yine soğan ve kıvırcık. Başlangıcta yemekten önce gelmesi gereken puf ekmek gelmedi, dalga geçer gibi lahmacun yiyorsunuz çok hamurlu diye düşünmüş olabilirler dendi. Simdi niye getirdiniz diye sorunca fazladan olmuştur dedi işletme sahibi. Birçok kebapçı var en son tercihiniz bile olmasın bence.
Öğretmenler günü yemeği için kalabalık bir grup gittik, karşılama mükemmeldi, masada herşey hazırdı, sınırsız içecek, tatlı çeşitleri hatta çay bile masada hazırdı. Çalışanlar güler yüzlü ve sürekli herkesle ilgikendiler. Kalabalık bir grup ile giderek bu kadar ilgi ve ikram ilk kez karşılaşıyorum. Yemekler de mükemmeldi, sütlaca bayıldım, salata harika, mezeler aynı şekilde. Çok teşekkür ederim, ayrıca herkese bırakılan renkli zarflardaki notlar da çok ince düşünülmüş bir jestti.Harikaydınız....
Öncelikle Kartepe güzel bir işletme kazandırdığı için Ferah yatırımcılarına teşekkürler..Rahat bir otoparktan huzurlu ve güvenli bir şekilde restorant a giriş sağladık. Girişte hoş kokunun güzelliği pozitif enerji veriyor. Masa düzeni ve yeniliği gayet yeterli. Menü anlaşır ve net siparişlerinizi verdikten sonra olumsuzluklar başladı. Sipariş alımı bu mekana göre biraz eski usul ben aklımda tutarım mantığıyla ilerliyor e tabii detayları unutuldupu için çorbalar hatalı ürün sayıları yanlış içecekler 3. Isrardan sonra geldi. Bundan sebep dijital sisteme daha çok ağırlık verilmeli. Gelelim Masaya ikramlar gayet lezzetli balon ekmek enfes yiyecekler acayip taze ve enfesti. İçli köfte mükemmeldi. Yemek sonrası çay tazecik ve mis gibiydi. Lavabolar tertemiz. Kasaya gittiğimizde güler yüzlü Şemsettin bey bizleri karşıladı. Finali kibar konuşması ile bizleri uğurladı.Herkesin emeğine sağlık. Çevre düzenlemesi yeşil alanlar peyzaj ile biraz daha ilgilenir otoparkın diğer tarafındaki boş alana çok güzel blr kahve içim alanı Cafe yapılırsa içerideki şef,garson, komi yapılanması daha donanımlı olursa dahada yakışan bir mekan haline gelir.. Yolunuz açık ticaretini bereketli olsun inşallah
ınstagramda görüp deneyelım dedik ancak tam bir hayal kırıklığı , 1.5 doner soyledım doner kuru tatsız tuzsuz , hazır market donerını ısıtmıslar gıbı ondan suphelendığim ıcın kalkıp dönere bakmak ıstedım , saat 12 civarı mekanda olmamıza ragmen kucuk kesılmıs bır doner kısık ateste pişiriliyordu... kesınlıkle dünden kalma olduğunu düşünüyorum o dönerin ve sipariş verirken bunu belırtmenız lazımdı, ordakı garson arkadasa ilettım bu durumu ustasıyla konustu abi sabahtan takılmıs seklınde cevap verdi ,zaten saat 12 ve doner bıtmek uzere iken tadı lezzeti kurulugu gercegı soyluyor aslında.. kimseye tavsıye etmıyorum dönerinde tadına baktıktan sonra paket yaptırdım zaten devam etmedım.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.