Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mangal alanı ve açık alanda mahremiyet sağlayacak (ailenizle konustuklarimız başkaları duyamiyor bir mesafede) uzakliklarda çardaklar düşünülmesi çok iyi olmuş ancak lavabolar a sezonsal demeden özen gösterilmeli ve orta alandaki musluğun akmaması çok kötü sanırım insanlar lavabolarda bulaşık yıkıyor bunu kontrol eden bir personel olsa çok iyi olur.
Giriş ücreti 180tl. Harika bir yer. Maalesef gelen insanlar etrafı biraz kirletmiş. Çöpler temizleniyor muhakkak ama yine de doğayı kirletenler oluyor arada.
Hayal kırıklığı Piknik için belki ama seyir terası için araç başına 180 TL vermeye değmez, benzer manzara biraz aşağıda Eniştenin yerinde de var giriş ücreti de yok. Kafenin tuvaletinde de şifon çalışmıyordu.
Ulaşımı biraz zahmetli yollar yeni yapılmış güzel ama virajlı. Ailecek piknik yapmaya uygun araç başı ücret alınıyor. Otopark mevcut.
Girişte ₺90 ücret alınıyor ancak buna istinaden sunulan bir hizmet yok. Girişe yakın yiyecek içecek temin edilebilecek ufak bir yapı var. İleride kendi mangalınızı yapabileceğiniz çardaklar var. Oldukça engebeli olduğu için küçük çocuklarla piknik yapmak için çok uygun sayılmaz. Umumi bir wc olmasına karşın içeride bırakın peçeteyi sabun dahi bulamıyorsunuz. Bizim oturduğumuz çardakta önceki misafirlerden kalan çay bardakları, tepsi vardı. İçeri girip oturduktan sonra bir çalışan da gelip şu çöpleri ve boşları alayım demedi. Sanırım alınan para sadece otopark ücreti olarak görülüyor, gerisi Allah'a emanet. İki yıldız verme sebebim muhteşem manzara. Sadece manzara için onladar para öderim diyorsanız tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.