Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Eğirdir Gölü manzaralı, manzarası güzel ama hem Gölden gelen yoğun bir koku var hem de müthiş bir kara sinek, sivri sinek ve benzerleri var. Akşamları dışarda duramadık karavana kaçtık. Sessiz ve sakin bir kamp alanı. Bir gittiğimizde birbirine mesafeli birkaç aile vardı, gayet sakindi. Karavancılar genelde Eğirdir gölünün iskele ucundaki ücretsiz yeri tercih ediyorlar. Orası da kokuyor diye gitmedik ama bizim kaldığımız yer de aşırı olmasa da kokuyor. ✓Karavan parktaki hizmetler: Su, elektrik, wc ve banyo. ✓ Wc, banyo eski ve bakımsız ✓ Hizmet bedeli Ağustos ayı itibariyle 550₺( tabelada 500₺ yazıyor ama bizden 550₺ aldılar, 500₺ araçlı karavanlarmış çekme karavan 550₺ dedi) ✓ Göle girenler vardı ancak greyderlerle yosun cikariyorlardı. Göle girilmez bence çünkü yoğun bir yosun var ve kokusu ağır. ✓ Kumsalı çok güzel, çok uzun bir kıta sahanlığı var ✓ Fiyatı hizlete göre çok pahalı.
Eğridir belediyesi karavan kamp alanı.Gecelik 750 tl.su,elektrik,bulaşıkhane her şey var.pırıl pırıl,tertemiz.Çok yardımseverler,güleryüzlüler.Göl kenarında.A 101 yürüyüş mesafesinde.kesinlikle tavsiye ederim Ayrıca balşa çalışanlar olmak üzere,Ereğli belediyesine teşekküürler
Fotograflardaki bazi yerler bu isletmeye ait degildir.. Hemen yakininda bulunan yine belediye bunyesinde ucretsiz olarak konaklama yapabileceginiz yere aittir.. Yorumlarimda her iki yer hakkinda da bilgiler vermeye calisacagim.. Sona dogru olan fotograflar ucretli olan yerin etrafina (Altinkum Plaji) aittir.. Konaklama yapmadigim icin fotograf cekmek istemedim.. İlk olarak ucretsiz yer hakkinda bilgi vermek istiyorum.. Egirdir Kalesi'ne dogru ilerleyin ve Ada tabelasini takip edin.. Kale'den hemen sonra yine sol tarafinizda karavanlari goreceksiniz zaten.. Sabitciler yok diyebilirim oncelikle.. WC var ama cok eski.. Dus, bulasikhane ve elektrik imkani yok.. Su ve atik su imkani var.. Yol tarafinda kalinca tedirgin olunacak bir durum yok.. Bende ilk gece yol kenari diye tereddut yasadim ama sonra halkini gordukten sonra gonul rahatligiyla kaldim.. Son gecemde de gol kenarina gecme imkani buldum.. Kalan karavanci dostlarimizda gercekten cana yakin ve yardimsever insanlardi.. Aratmada cikan (ucretli) Kamp Yeri icinde sunlari soyleyebilirim.. Elektrik, bulasikhane, su, atik su ve dus imkanlari var, plaji ucretsiz kullanabiliyorsunuz.. 2022 yili icin gunluk 80 ₺ ucreti var.. Altinkum Plaji'nda kaliyorsunuz.. Fazla karavan olmadigi icin rahat edeceginizi dusunuyorum.. Zaten Egirdir CittaSlow (Sakin Sehir) oldugu icin gercekten seveceginizi dusunuyorum.. Biz ailecek cok rahat ettik ve cok sevdik.. Yol uzerinde bulunan Elma Bufe'lerden alisveris yapmayi unutmayin.. Elma cipsleri, elma, elma receli, elma lokumu (favorim) ve tabiki gul urunleri uygun fiyatli bir sekilde satiliyor.. Her iki yer icinde yurume mesafesinde BİM, A.101, ŞOK ve Migros var.. Ekmek satan yer cok fazla, yoresel ekmegi var, denemenizi tavsiye ederim.. Carsamba gunu Kale'nin hemen dibinde Belediye onunde koylu pazari kuruluyor, erken gitmenizi tavsiye ederim..
Guzel sakin kamp.. ucretsiz.. su wc duş bulasikhane var.. kumsalin kenarinda..carsi icinde migros yakin... yerler toprak tozlu klasik izmarutli cekirdekli turk mesire yeri.. kisın camur olabilir.. 2 kamyon cakil dokulse iyi olur.. belediyeye tesekkur ederiz
Poyraz rüzgarı olmadığı zamanlar harika bir yer ,hafta sonları biraz kalabalık olsada aşırı kalabalik yok .su WC mevcut . göl harika kum harika .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.