Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Karavan kamp denilmiş ancak otopark demek daha doğru. Bakımsız bir wc burayı karavan kamp yapmıyor. Sabah motorsiklet ile bir zabıta geliyor. Karavan ücretlerini istiyor. 250 tl bazı karavanlara 200 tl olur diyor. İçerisinde birkaç karavan, içinde yaşanılan bir iki kamyonet ve taksiler rahatça burasını kullanıyorlar. Taksilere park ücreti yok. Motokaravan ve kamyonet içinde kalınıyorsa ücretli. Bu da anayasal eşitsizlik ortaya çıkarıyor. Belediye burasını ya gerçek bir karavan kamp yapacak ya da otopark olarak kullanacak. Karavan kamp olan yerde ücretsiz otopark olmaz. Otopark ise giren bütün araçlardan eşit sistematik ücret alınır. Kural budur. Karavan dan pikaptan ücret iste, taksilerden ücret alma. Gece gelen hususi araçlar alkol alsın etrafa işesin kampçı bundan dolayı suçlansın. Hak, hukuk adalet ve misafirperverlik yok... Yok böyle eşitsizlik olmaz...
Hiçbir imkanı olmayan, tuvaletlerin temizlenmediği, görevlinin olmadığı, başıboş bir yer. Gece konakladım ve gece yarısı bir grup zibidi son ses müzik açarak rahatsız ettiler. Madem ücretliyse neden görevli durmuyor. Otomobillerden neden ücret alınmıyor? Bizden ücret alınıyorsa neden hizmet verilmiyor?
Belediyeye ait bir kamp alanı. Karavan için günlük 500 TL fiyatı var. Alana herkes istediği gibi girebiliyor. Elektrik yok, su yok. Ancak bir tuvalet var. Orasıda temiz değil. Çünkü sabit görevli durmuyor. Aynı yerin ilerisinde ücretsiz yerler var. Oralarda konaklamak daha mantıklı.
Tuvalet pis hizmet sıfır kesinlikle tavsiye etmiyorum günlük ücreti 250 tl verilmez Belediye cevre temizliği ilgilenmiyor
Karavan kampından ziyade otopark gibi düşünebilirsiniz. İnanılmaz yoğun sivrisinek vardı. Oturup keyif yapmak mümkün olmuyor. tuvaletlerinin kapısı kapanmıyor penceresi yoktu. 1 gece konaklayıp yola devam ettik.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.