Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok tesadüfen görüp geldik. Bayramdı ve bizden başka kimse yoktu kamp yapan. (En sevdiğimiz😊) İnsanları çok misafirperver. Motokaravanla geldik, ağaçların altına yerleştik. Masalar var, ayrı mangal yerleri var. Wc duş varmış ama kullanmadık. Yakınında futbol sahası var, köy fanatik Kınıksporlu.😁 Elektrik çekilebilecek bir yer yok sanırım biz görmedik. Daha doğal el değmemiş bir alan, ki bu haliyle çok güzel bizce. 🌳Şanssızlığımıza akşam bol yıldırım düşmeli korkunç bir fırtına çıktı ve ağaç altından kaçıp köy meydanına park edip orda uyuduk. Sabah geri dönüp kuş cıvıltılarıyla biraz daha vakit geçirdik. Gidince göreceksiniz arayabileceğiniz bir numara asılı ağaçlarda. Bize ateş çukuru verdiler ve sadece 150 TL ödedik. (Mayıs26) Genel anlamda çok sevdik, köyü de alanı da. Emek verenlerin eline sağlık.
Kınık köyünü 2 yıldır tanıyoruz, biliyoruz. Zaten çömlekçilik faaliyetleri dolayısıyla olsun, köy planlaması olsun, misafirperverliği olsun, doğası olsun çok güzel bir köy. 2025 temmuz ayında bir kamp alanı kurmuşlar gölbaşına. Denemek istedik ve iyi ki diyoruz. Köy kahvesinde çayımızı içip kamp alanı için gerekli bilgiyi aldıktan sonra kendimize bir alan belirleyip hamağımızı, çadırımızı kurduk. Alan sahibi olduğunu düşündüğümüz naif, yardımsever ve misafirperver bey amcamız bize etrafı ve olanakları tanıttı, ücreti tahsis etti (2025 Ağustos ayı için çadır-karavan 150, piknik 50) ve hos sohbetten sonra yanımızdan ayrıldı. Yakında yürünebilecek köy yolları olması, günbatımı izlenebilecek göl manzarası olması, wc/duş şansı olması, icilebilir suyu olan çeşme olması isteyenler için mangal alanı olması ve bolca 4-6 kişilik banklar olması yeni yapılan bir alana göre oldukça yeterli. Muhtemelen önümüzdeki yıllarda misafirlerin ve köy halkının da katkılarıyla daha da güzel bir yere donusecektir. Masalarda küllük buluyor, izmaritlerinizi bi zahmet küllüğe atın. Çöp konteyneri de var, çöpleri de aynı şekilde oraya atalım. Temiz tutulması cok kolay bir alan, gerekli özen gelenler tarafından gösterilirse uzun yıllar buradan faydalanabiliriz. Alışveriş için ise yakın çevreden geliyorsaniz zaten yaninizda getirirsiniz, ya da pazaryeri merkezdeki cesitli marketlerden kasaplardan bakkallardan alisveris yapabilirsiniz. Ayrica kınık köyünde de bakkal mevcut, kamp alanına çok yakın. Cami, köy kahvesi yine yürüme mesafesinde. Dogasever kampçılar burayi kesfettikce Kınık köyü için cok guzel bir gelişim olacağını düşünüyorum. Her şey için teşekkürler. Not: cevrede bazen kopekler olabiliyor ama insan canlısı, Sinek vs elbette var ama nispeten az, gece agustos bocekleri sesi esliginde yildizlar cok guzel izleniyor, Sabah kuşu cıvıltılarıyla uyanma garantili
Merhaba kamp yapmak istiyoruz bilgi alabilir miyiz tuvalet içme suyu falan var mı
Buyurun Gelin. 4-5-6-7 Hazìranda Ateṣli ve Müzikli Eylenceye Herkes Davetlidir Çömlekci köyü Kınık Köyü Dogayla Icice
Dogal yeşillikler içinde küçükte bi gölü olan muhteşem bi yer ,bu yer konusunda büyük emek harcayan bilecikli ramazan abimizi yürekten kutluyorum,çömlek üretimiyle meşhur olan kınık köyünü ve çömlek atölye ve sergilerini gezmek deneyim yapmakta mümkündür.kınık köy halkı ve köyün ileri gelenlerinden selim çolak ve ismail korkut un çabaları taktire şayandır.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.