Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahil çok güzel, plajı kum ama deniz dalgalı ve baya yosunluydu. Duş, wc ve ücretsiz otopark vardı
Plajı çok büyük ancak Deniz çok kötüydü. Ayrıca peyzaj güzeli yapılmış. Çöp kutuları ve giyinme odaları ve yine çocuk parkları iyiydi
Kalabalik plajdan hoslanmayanlar icin kimsenin bulunmadigi longoz orman giris kapisindan 100 metre sonra sola donun yaklasik 5 km uzunlugunda bos bir plaj var. Denizi kimi gun temiz kimi gun cok koyu oluyor. Biz cadir kurduk 3 gun kaldik cok temiz bir havasi var. Yalniz su vesaire yok yaninizda goturun.
Denizin ve kumun harika bir şekilde birleştiği bu muhteşem yerde, günübirlik veya kiralık pansiyonlarda kalarak güzel bir tatil geçirebilirsiniz. Güzel bir gün geçirdikten sonra sahilin arka tarafında kalan piknik mesire alanında ailecek piknik yapabilir veya ormanın içinde güzel bir gezinti yapabilirsiniz. Ancak belediyenin son zamanlardaki yaptığı plaj çalışmaları ve denizin kirliliği sizi bu yerden soğutabilir. Yine de gidip görmekte fayda var.
Kimseler yok. Oldukça uzun bir plajı var. Sessiz sakin ve rüzgarlı plaj, hırçın deniz. Kalın kumu var. Küçük istiridye kabukları var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.