Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yani adı gençlik kampı ama karavana usülü menü çıkan devlet kurumu işte .Zaten gençlerin de çok bir beklentisi olmasığı için onlara göre yeterli .Yinede bir ev ortamı beklemeyin
Sanki terk edilmiş bir virane yim dercesine ocak ayında kedilerden başka kimsenin olmadığı yazın ise kalabalıktan giriş yeri dolup taşan güzel sakin mahallemiz
İyi bir kamp yeri
Ben oğlumu gönderdim gayet memnun kaldı. Tek beğenmediği tarafı odaların hijyen olmadığı. Onun haricinde hocaları ve ortamın güzel olduğundan bahsetti.
Telefon numaranız değişmesine rağmen burdan silmiyorsunuz. Anneannemin ev telefonu oldu burda yazan numara 80 yaşında kadın zor yürüyerek sizin müşterileriniz telefonlarını açmak zorunda kalıyor saat fark etmeksizin. Bunu acilen düzeltin.!!!!!
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.