Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Hava tertemiz , anıt ağaç , su çok güzel , etraf maalesef pis ve çöp dolu, çöp tenekesi olmasına rağmen
Çok güzel doğal bir ortam yanlız her zamanki gibi 2 ayaklı hayvanlar çok yediniz içtiniz şu çöpleri alın orada 2 tane çöp var oraya atın bu kadar basit
Doğanın içinde sessiz sakin eşsiz bir yer dere boyu yürüyüş yapabilir uygun olan pek çok alanda piknik tapabilirsiniz
19-20 Nisan arası kamp yaptık. Kamp yapmaya uygun bir yer. Tabi tuvalet vs yok. Su için çeşme var ama biz sadece bulaşık vs de kullandık. Yeme ,için suyumuzu ayrı götürdük. Etraftan yakacak çalı çırpı buluyorsunuz ama odun götürülmeli. gün içerisinde günübirlik pikniğe gelen vs çok oluyor, gelenlerin çoğu da arap ya da diğer ülkelerden. Bazen trekking grupları geziyor. Suyu soğuk ayağımız uyuştu. Mayıs ayında biraz daha iyi tabi. Köpek ve kuşlar haricinde bir şey görmedik. Her yerde olduğu gibi çöp sorunu var yukarıda 2 çöp kovası olmasına rağmen kovanın yanına çöp atıp içine atmayanlar var.
Cep telefonlarının sinyal alamadığı dolayısı ile dünya ile kopuk cennet.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.